sarraayouknow

Alla inlägg under maj 2010

Av Sara Hult - 20 maj 2010 21:19

Måndagen: va helt okey. va på väla med Zaahra gumman.

kuligt kuligt. köpte en nyy  jacka/tröja xd <3 älskar den.. <3

åker hem och chillade <33


Tisdagen: den va sjukt braa :d <3

hände nt å tk mer än skolan och en massa sånt :D <3


Onsdagen: blev dt kolla lillebror spela fotboll.

dom hade träning då :P

så klart skulle dt börja regna oxå..-.-

men annars va dagen braa :d <3


Torsdagen: skolan först sedan hem och byta om till shorts och linne :P

ut i solen och få lite färg ialf.!! <3

sen blev det att få  höra en tråkig nyten.. den behöver vi nt ta upp..

tack alla som finns där för mig <333

sen stack man och badade. det e ju torsdagar vi badar :P

sen åker vi hem och jag lagade mat med underbara faster :D <3

skiit gött blev det :d

seeen paackaa  alla som jag ska ha med mig imorn till mc träffen som jag längtar så sjukt mkt till <3

och nu så sitter man och snackar med sin underbara bästiis Sara Gerd Hult <3

vet vi heter samma :D <3

men dt e bara för vi är bässt !

tänkte skriva en text till min bästiis Sara Gerd Hult ! <3


Sara ?

vart ska jag börja?

dagen sen vi började snacka och sånt har du alltid funnits för mig och alltid hjälpt mig med allt svårt här i livet.. !

och dt är jag så jävla tacksam för.. utan dej hade världen varit ett helvete.

att få träffa en sådan underbar person som du är. är en önska alla skulle önska sig. jag fick önskan och allt böev perfekt. är jag snackar med dej elelr är med dej blir jag alltid så glad. när du är ledsen gråter jag med dej, du har alltid en plats i mitt hjärta som ingen annan kan ta ifrån dej elelr mig! det är diiin plats i mitt liv och i mitt hjärta ! du är en av alla gulden i världen. och gulden är mktmkt fåå dom. men du är ialf en av dom och det är jag glad över.

att få vara  din bästa vän är ett under. att du kan acceptera mig som jag är.

du vill helst ha mig som jag är. mig själv alltså.

du skiter i vad folk säger om mig,

du tar mig för den jag själv är. och det är underbart.

jag önskar att alla andra kunde göra dt oxå!

men som sagt du är min bästa vän och jag saknar dej sså jävla mkt och du betyder mer än vad du någon sin kommer att troo.

allt kanske känns overkliget, men med dig i närheten är allt verklighet.

du är min verklighet, m8in förebild i livet.

utan dej i livet vill jag nt leva.. !

du är min bästa vän och du kommer alltid att vara dt.

innan jag föddes, då, nu, framtiden föralltid!

för evigt. aalla får accp det elelr lämna mig !

du är älskad av mig, och dt komme du alltid att vara !


jag saknar dej så jävla sjukt jävla mkt så jag nt kan bekriva dt !

du betyder så jävla sjukt mkt!

mitt hjärta slår dag för dag. och det r tack vare dej <3

älskar dej så sjukt mtk att mitt hjärta aldrig slutar slåå för dej <33333


tack för allt,

älskar dej bästavän !<3

SaraDoroteaHult

loves

SaraGerdHult <3



 

Av Sara Hult - 16 maj 2010 15:37

lördags:ekebo då :) <3det gick jätte bra förtuom ett bråk elelr vad man ska kalla det :Omen vill tacka alla för en sjukt rolig ekebo kväll/natt :Psjukt jävla rolig,kunde nt andas ett tag.men sen fick jag luft igen.tackar alla som jag var med som stöddade mig när jag mådde skit ett tag.. ni betyder sjukt jävla mycket för mig! <3 Söndag :idah vaknade jag halv 2,somnade typ halv 3 imorse.gick ner och åt och sen snackade jag med grannen mamma och pappa och deras kompis :Pkuligt kuligt.. menmen sen gick jag upp och startade datan, snackade med Erika på skype :dkollade även elins blogg :)den va najjs :Pmen det är väl allas blogggar :Dmenmen idah händer inte mkt, <3bara att messa och ringa och allt ni vill oom ni vill snacka :doch ala som har skype adda min : Sarraayouknow ! och va lite social och kommentera och säg till andra att läsa min blogg !tack ni är underbara..men nu ska jag nt skiva så mkt mer för nu orkar jag nt mer ! <3kyysh & smeekh <3

Av Sara Hult - 15 maj 2010 10:08

srry att jag inte bloggade igår, men hade en ganska upptagen dag .

men satt vid dta lit ändon :)


igår blev det att göra naglar md mamma, kommer säkert bilder på dom sen <3

dom blev jätte braa ;)

tykte jag  (A)

mammas blev oxå bra ;)

efter det hände det nt så mkt åt snackade på skype och snackade om vilka som skulle till ekebo, och nu hittade jag söta Naomi som ville dra ditt, så nu ska vi vara se om min pappikan göra os, hoppas hoppas !

om det blir ekebo idah så kommer vi ha sjukt jävla roligt,

och innan det kanske blir ekebo så ska jag åka och bada d familjen (A)

kuligt kuligt <3


jag hoppas att ni läser och komenterat <3


             



love you <3


Av Sara Hult - 13 maj 2010 12:18

Okej nu är det ett par dagar sen jag skrev.

men har varit upptagen med att göra läxor på måndagen till onsdagen -.-

var uppe hela nätterna-.-

menmen nu är allt klart som skulle vara inne denna veckan :)

nu är det torsdag och det gillar vi :)

för vi är lediga.

och vi är oxå ledig imorn, sjukt najjjjs :D

någon som håller med mig?

skulle ha varit med maria i tisdag men hon var sjuk och kräckte och sånt. inte alls mysigt. men hoppas hon har kryyat på sig nu så vi kan ses snart igen <3

miss you maria :P <3



just nu sitter man och camar med snyggingen, och är nyvaken såklart :O

menmen blir väl att snacka med han ett tag och sen städa rumet lite och sen får jag se vad som händer idah :)

imorn blir det att fixa naglarna med mammi, sen åker vi och badar imorn oxå.

för badet hade nt öppet idah-.- ara för det är röd dag menmen hoppas ni kommer få en toppen vecka, puss på er alla <3

Av Sara Hult - 9 maj 2010 12:04

Okej alla roliga folk :)  

 

idah är dt tråkiga söndag igen.

skolan imorn,

längtar nt...

efter skolan blir det att gå till sjukgymnasten! ;o

orkar verkligen nt,

menmen,

idah blev man väckt kl 11.

gick ner och åt pizza från igår :)

och till pizzan drack man multi

ku inte ha varit bättre smak alls

yeye, idah händer det väl inte så mycket     

se film lelr något.

kanske träffa lite folk om vädret håller sig :D<3

yeye, kommentera mycket <3

 

Kyysh & smeekh <3

 

  

Av Sara Hult - 8 maj 2010 21:56

 

Okej,
skaffat en ny blogg nu :)
har tagit bort dom andra nu oxå :D <3
jaja eftersom det bara va madde som läste den så
skulle jag se om det gick bättre här.
har lovat madde att skir här oxå.
behöver nt skriva bara en bild elelr ngt :D

(Nyy blogg :) <3
Ny blogg,
nytt liv,
nya saker,
nya tankar,
nya idéor,
nya texter,
allt är nytt
nu.. <3)

Okej, men här kommer ialf
gammla texter från mina anarda bloggar :D <3


Till farfar ! <3

-Farfar.
miss u så jävla mkt:(
kom tillbax,
orkar nt detta själv.
dt e dej som fattas.
du som fick mig att insee vad livet
har för mening.
nu, vet jag fan nt ens
vad jag ska göra av mitt liv. 
kom tillbax farfar:'(


Bästa vän Sara Hult b1 <3

-SaraHult* ?
jag kan bara säga såhär.
du e den som får mig på bra humör
 när jag är ledsen.
och tänker på osmarta saker.
du får mig att vilja gå vidare i livet.
och e så jävla tacksam för attt du
 hittade mig på lunar och började
 skriva till mig. <33
om du itne hade gjort det hade
jag inte kunnat veta vem du var
 idag och inte du mig..
och e så jävla glad för man kan
 liksom inte vara utan en bästavän som dig.
du får mig på bra humör när jag e deppig
 och allt. genom att säga en liten sak elelr
 åtminståne se dig le lite gör mig glad. <333
och hoppas jag får dig att må bra och le.
 och sluta tänka på allt som händer nu.
vill vara hemma hos dig elelr att du ska
vara här så jag kan krama om dig och säga
 att tillslut komemr allt att kanske bli som förr. <333
men liksom du ska veta att du är ett ord som
inte går att beskriva alls <333
Saknar dig som in i H och Älskar dig som in i H med <33

våra ord tilsammans:
Hoppar du hoppar jag * <33
och det är sant hoppas du komemr jag
 hand i hand med dig elelr före dig <3333
lovar kommer aldrig ha hemligheter för
dig aldrig mer. och hoppas du itne har någa för miig <333
Älsakr dig mer än du kan ana..
pussälskardig* <3333

// DinBästaVän*
SarraaHult*
även B2 <33



och gamma texter till LOVE elelr vad jag ska kalla det ! <3


-

Bby ! <3
Bby,
vart ska man börja?
att prata med dej e nog
ett av dt bästa jag gjort.
man verkligen bara älskar din röst
allt som har med dej att göra
e så jävla underbart ! <3
Jag Älskar dej bby! <33
kommer alltid att göra dt.
du finns för mig.
finns alltd för dej.
i ala lägen som finns på denna jord.
du är den pussen biten som jag saknar i mitt liv.
Äslakr dej bby ! <3
en dag ska du bli min.
hur jag än ska göra så ska du bli min tilllslut.!<3
Älskar dej älskling ! <3

 


Älskling?
snälla lita på mig,
jag vet nt vart dom har dt ifrån?
lovar har aldrig snackat med dom.
typ saknt ett litet ord om skolan och fan nt annat.
snälla älskling, klarar nt detta utan dej :(
Miss U.
dt e bara du jag vill ha !
du som får mig att mår bra.
du som får mig att skratta/le.
snälla bajbe,
tro mig. ! <3

Bby ! <3

Bby,
vart ska man börja?
att prata med dej e nog
ett av dt bästa jag gjort.
man verkligen bara älskar din röst
allt som har med dej att göra
e så jävla underbart ! <3
Jag Älskar dej bby! <33
kommer alltid att göra dt.
du finns för mig.
finns alltd för dej.
i ala lägen som finns på denna jord.
du är den pussen biten som jag saknar i mitt liv.
Äslakr dej bby ! <3
en dag ska du bli min.
hur jag än ska göra så ska du bli min tilllslut.!<3
Älskar dej älskling ! <

(bråk när jag skrev den texten under )

Älskling?
snälla lita på mig,
jag vet nt vart dom har dt ifrån?
lovar har aldrig snackat med dom.
typ saknt ett litet ord om skolan och fan nt annat.
snälla älskling, klarar nt detta utan dej :(
Miss U.
dt e bara du jag vill ha !
du som får mig att mår bra.
du som får mig att skratta/le.
snälla bajbe,
tro mig. ! <3


jaja kommentera och kom med förslag jag kan lägga in musik <3


yeye hoppas ni gillar min nya blogg nu!

kyssh & smeekh på er 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

 

  


Av Sara Hult - 8 maj 2010 20:26

Välkommen till min blogg!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards