sarraayouknow

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sara Hult - 11 augusti 2010 23:15

vart man än går elr är så finns

där alltid lögnare brevid dej!

Av Sara Hult - 4 augusti 2010 01:07

hyper aktiv, lyssnar på denna, gammal men braa !! <3



Av Sara Hult - 3 augusti 2010 14:53

jag är så sjukt förvirrad nu.

jag vet inte ens vart jag har

mina vänner någonstans.

tycker bara jag mister vän

på vän för varje sekund minut

timme dag. hela tiden.

säger jag att jag är rädd

då är jag helt plössligt feg som fan!

säger jag att jag nt är rädd alls

då är jag helt plösligt rädd så jag håller på dö av skakhet/rädsla.

ingen vet ingentligen vem jag är, hur jag mår, hur jag är som person,

ni är bara vän med mig för att jag är en extra person.

har  ni inga "egna kompisar" tar ni mina,

ni sätter en kniv i ryggen på mig, ni ljuger mig mitt upp i mitt face,

ni skriver & säger saker till mig igenom en data.

men när dt gäller att säga det till mig in real world , face to face.

nej då har ni tydligen inte skrivit elelr sagt et till mig, utan det var "någon som tog din tele, elelr hackade din msn, bdb & vart fan dt nu än skrivs & sägs.!

jag är så sjukt trött på denna världen nu!

mister jag dom sista vännerna jag har du så kommer jag inte bli vän med någon igen!

då håller jag mig hellre i min egen ensam

där jag fan aldrig blir sårad.

vad jag än gör så blir jag fan alltid sårad. på ett eller annat sätt.

detta skriver nt jag för att få uppmärksamhet utan jag vill att ni ska fatta att det itne bara är jag som kan må såhär. utan alla !

när fan ska ni börja lära er att nt skriva en massa saker, jag brukar aldrig skratta åt folk, men ju när den dagen kommer, å när du dör, då ska jag stå/sitta & skratta åt dej!

tro itne att ni kan behandla mig som skit , ni kommer få tillbax så sjukt mkt att ni ångrar att ni ens kände mig, tro mig jag skriver itne bara detta, jag kommer göra det oxå.  e så trött på att ni lurar mig på det ena & dt andra! alltså ni vinner inte ett skit på det.


snälla när ska ni lära er dt!



Mickan

Anniz

robbi

Zahra,

myy

Sara

kim

marcus

fredrik

hallon

pontus

madde

emma

jonte


ni betyder!

Ovido - Quiz & Flashcards