sarraayouknow

Alla inlägg under september 2010

Av Sara Hult - 9 september 2010 18:20

annizz♥

utan dej här på gjorde hade jag inte kunnat leva som jag gör idag.

utan dej hade jag varit en helt annat person, ibland önskade jag att jag nt fansk.

men när du finns här hos mig önskar jag att jag alltid kommer att leva, utan dej nejtack, med dej jatack! ♥ när jag e ledsen så säger du alltid rätt saker & gör rätt saker.

behöver jag någonstans att gråta så får jag alltid dej i huvudt!

du gör mig glad, & lycklig & jag vill bara göra allt för viktiga personer i mitt liv, & du är en person i mitt liv, en av dom flera i mitt liv, utan dej i mitt liv, nejtack det hade inte varit samma Sara utan en annizz ♥ vad som än händer, vill du hoppa hoppas jag hand i hand med dej. vill du gråta gråter jag med dej, vill du skratta skrattar jag med dej,! jag saknar 6 älskar dig för jävla mkt! ♥

är glad över att du är en av mina bästa & viktigaste vänner jag har !

lämnar aldrig dig, vad som än händer så finns jag för dej! ♥♥

 




//Sarraayouknow ♥


mickan♥

vart ska jag börja,

i skolan över allt är du presic som dom andra två, ni e bara så jälva underbara!

ett liv utan der, nejtack. ett liv med er jaatack, det hade varit underbart, att ni finns här jorden är ett mirakel. ni e dom underbaraste & dom viktigaste personerna för mig just nu1 & sånt! ♥

finns inget mer än att tacka gud för att ni finns, utan er e mitt liv inget liv mer.

älskar er & kommer aldrig att lämna er ! ♥♥


 

//Sarraayouknow ♥♥

Av Sara Hult - 9 september 2010 17:48

jag vill verkligen nt förklara något nu!



Av Sara Hult - 9 september 2010 17:37

om du var här skulle allt vara underbart, perfect!


Av Sara Hult - 9 september 2010 17:36

varför jag  varför just jag '?



Av Sara Hult - 9 september 2010 16:04

månad: september!

jaa jag har ju inte skrivit på snart en månad,

tyvär har dt blivit så. menmen får ändra på det nu.

jaa jag har ju haft fullt upp.

passa barn pirca mig & klippa mig & läxor & skolan vänner & kärlek & familj & allt!

men jag tänkte faktiskt börja blogg när skolan började, men hade för fullt upp med annat så tänkte ja skulle göra dt nu (: <3


måndagen: va helt okey faktiskt.

tisdagen:va oxå helt okey faktiskt!

onsdagen: då gick det åt helvete.

åkte till doktern & fick medicin.:(

torsdag: skolan va nt alls okey idag, skulle igentligen varit hemma, men ååkte till skolan fast mamma nt ville, ville se hur jag mådde, men klararde bara en lektion & kunde nt alls jobba såklart så åkte hem, sen begär min lärare att jag ska gör 20 uppgifter i engelska till på måndag, ska jag sitta & göra dt på en helg.? sjuk i huvudt e den lärare alltså.

menmen ska nog gå & lägga mig nu, har sovit ungefär en halvtimme inatt :(<3

hoppas ni får dt bäst & glöm inte min blogg!

puss & kram


 

//Sarraayouknow ♥

Ovido - Quiz & Flashcards