sarraayouknow

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara Hult - 26 oktober 2010 18:21

Av Sara Hult - 26 oktober 2010 06:54

skolan idag, får se hur dt går,

blir skoldag med anniz & med mickan stana & assie,

sen med dom andra i klassen,men kommmer vara med dom mest ! <3

puss på er tjejer! ♥


skriver mer sen,

hejhej!   




 

blir en bild på b1 & b2   


 // Sarraayouknow ♥♥



Av Sara Hult - 25 oktober 2010 20:14

när fan ska ni lära er att jag nt klarar av mer.

jag har oxå känslor, jag är oxå en människa!

meen nej dt fattar väl inte ni   

nee för ni e fan så jäla sjuka ändon,

ni fattar nt när lärare & andra elever säger till er att det räcker.

att vi inte pallar mer!

ÅHH blir så jävla ARG!!

att jag måste behöva fela tårar för att ni ska fatta att jag blir sårad!    

att ni inte kan ge mig en ända snäll kommentar,

utan ni ska bbara säga så som ni säger,

tänk på vad ni säger för helvete!

jävla idioter   

hatar er,

tack för att ni förstör mitt liv totalt!   

dt e fan tacken för att jag valt en "bra skola"

NOOT! så jävla trött på dt !

att mina bästakompisar ska behöva ta hand om mig,

e dt meningen när man är i skolan!

neej för visso inte men dom lämnade inte in ursikte,

jävla idiot FITTOR!!! 


//Sarrayouknow

Av Sara Hult - 22 oktober 2010 17:55

idah har dt varit en toppen dag.♥

sista dagen på min praktik/jobb,♥

buhu, menmen jag överlever, dt kommer fler gånger.! ♥

imron blir dt att åka till danmark & ha tjej dag med mamma,syster steff, syster sandra & med anneli! ♥

kuliigt som fan, blir att äta middag med dom oxå & sen konsert ,

gissa vem vii ska se ?

haha JO för vi ska see Rasmus Seebach!♥

jo för vi ska se  RASMUS SEEBACH , RASMUS SEEBACH! ♥

HÄR ÄR EN AV HANS LÅTAR (: ♥

om ni vill att jag ska skriva i bloggen får ni skicka ut den till era vänner så skriver jag mer, & har ni själva blogg kan ni skicka den till mig så kan jag läsa den om ni läser min! :O ♥

puss på denna & imorn dagen (: kommer nog bilder sen ♥



// Sarrayouknow ♥♥


Av Sara Hult - 16 oktober 2010 22:53

you are to far away from me! ♥


Av Sara Hult - 16 oktober 2010 22:49

inte skrivit på evighet...

men idag va jag först på handboll,

sen va jag med erika, ♥

sen åkte vi till åstorp va med jacob ,♥

tobbe macke, rebecca & erika ngt :P ♥

sen skulle vi hem till dom men sen

behöver älsklingen anniz snacka & träffas,♥

sen så träffade vi tobbe & alex,♥

sen nu sitter jag hemma med tårar i ögonen :'(♥

det e så jävla HEMSKT!!!!

varför är det bara hon eller jag som ska utsättas för ngt :O

hatar dt, HATAR dt, !


älskar er alla underbara människor, ! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards