sarraayouknow

Alla inlägg under november 2010

Av Sara Hult - 22 november 2010 19:48

jaag är inte som alla andra när fan ska ni förstå det!

alla säger jag e som alla andra.

men jag e ffucking inte som alla andra ! 

kan ingen förstå att det sårar mig som fan att alla säger att jag är som alla andra.

jag är inte som alla andra. 

e skit trött på dt nu! 

ååååååååååååååååh!!!   


orkar inte dom orden mer!

Av Sara Hult - 22 november 2010 17:00

mickan?

du är en av dom bästa vännerna jag har!

du är som halva mig som några andra oxå är!

det vi hade innan va bara en halv stark vänskap,

nu har vi världens starkaste vänskap.

det är som att igen kan skilja oss åt, ditt du går ditt går jag!

i skolan har vi så jävla kul, e den ena deppig, går dt 5 minuter så är den nt deppig mer utan är helt röd i huvudt för att dom inte kan sluta skratta!

du får mig att må underbart, bättre än vad jag någon sin har mått på evigheter.

den dagen du lämnar mig förgått ska jag alltid minnas dig för den du va, för den som du behandlade mig, du behandlar mig som igen annan mer än du &tjejerna kan behandla mig! vi delar på allt, har det hänt något kan jag ringa dej 24/7, även på nätterna. vi har minnen som jag alltid kommer att minnas, jag vet att jag har gjort fel en jävla massa gånger innan ståg jag inte för dt. men nu står jag verkligen för mina misstag & har lärt mig jävligt mycket av mina misstag , 

vilket jag inte trodde, dom du kanske har märkt är jag itne samma person som jag va första gången vi träffades, men det är pågrund av dig  & dom andra tjejerna att jag är som jag är i dag! jag mmår underbart med er! vill inget helle än att tillbringa all min tid mer er innan det är försent! 

vet itne ens om vi kommer ha kontakten när vi är 20,elelr 40 . men jag hoppas verkligen att vi kommer ha kontaket för alltid. & dagen då jag ligger på sjukhuset & skq ta mitt sista andetag ska jag ta det för min mamma , dej, anniz & assie & Zahra! & för min pappa!  ni är världa allt, mina andetag , allt som man ens kan önska sig, jag vet att jag inte är den bästa personen men jag försöker verkligen hjälpa er så mycket som möljigt, & hoppas du & dom andra vet det! & verkligen tror på vad jag säger!  ni 4 tjejer är som mina syskon, min familj! & det kommer ni alltid att vara för mig , även om ni vill elelr inte, men så är det!det är så jag känner. & kommr nog alltid känna så länge jag känner er.

hoppas verkligen allt håller mellan oss alla 4! ni är bara allt man kan önska sig här i världen. jag älskar er så jävla mycket så ni inte ens kan förstå det med egna ord, inte ens jag kan säga det med ord elelr med texter. 


älskar er tjejer ni är allt jag önskar mig här!  ♥ ♥

pusspåer :*  ♥

// er Sara Hult / Sazzi  ♥

Av Sara Hult - 22 november 2010 09:37

ingen snöö ute :O 

vill ha snööö nuuu!! 

men ialf vaknade bara för ett tag sen igen för att min lärare ringde hem.. -.-

vart är du ? är du hemma ?

ehm ja jag e hemma, hallå jag e sjukt.. 

jaha men d skirver jag in dej som att du är sjuk. men du får krya på dig..

jag bara ja tack.. 

men så fick jag ett sms av snyggingen bästa anniz att hon är vaken nu så loggade in på bloggen så klart & på msn & hon va den första som skrev haha :)

så nu sitter jag & bloggar & musik & snakar med bääästa annizz, & med bästa mickan! 

älskar henne så fruktansvärt mkt. 

haha nu är dt bara två dagar kvar till hon fyller år , elelr väntqa bara imorn oxå sen på onsdag fyller mina älsklngar år :)

grattis till dom i förskott , 

jaah, vad ska man mer skriva, hoppas ni tycker om min blogg, vet att den inte e snyggast & bryr mig faktikt inte , för jag trivs med den så HAHA! :D


   bjuder på en bild på mickan & anniz! tjejerna som är bäst på 3 till !! <3

                                <------  mickan :)     --------> anniz :) 


puss :*

Av Sara Hult - 21 november 2010 13:16

vem är jag igentligen?

jag vet faktiskt inte vem jag är.

jag trodde jag visste vem jag va.

men nu så vet  jag faktiskt nt vem jag är.

jag tror faktiskt att ingen här i världen vet vem man är. du är bara en liten prick i världen som alla andra.  alla blir behandlade olika,,

vissa får stryk vissa knarkar vissa dricker alkolhom hela tiden utan paus.

alla  e så olika, vilket är bra. men ändon så fel.

allt du gör om du tycker är rätt är fel för alla andra.

det du tycker ärfel är så rätt för andra! det är tvärt om hela tiden.

att en bild kan f mig att insee vem jag egentligen är det känns så omöjligt,

men dt känns ändon så jävla rätt, alla säger att en bild säger allt men en ända lliten bild säger mer än du anar, mer än tusen ord. ingen vet egentligen vad en bild säger, kärlek? hat? vänskap? 

ingen vet, jag vet inte ens om där finns ett hjärta i bilden!

men en dag ska jag ta reda på vem jag egentligen är!


hoppas ni förstår vad jag menar, puss! :*                       bjuder på en fest bild på mig & mammi, 

                                              biig love! ♥

Av Sara Hult - 20 november 2010 10:37

har nyss ätit frukost :) 

 gott va det ialf :)

sov till 10 :) underbart. 

 vad händer idag då, inget vad jag har planerat. mamma har planerat att jul pynta idaag när dt är snööö ute.

love it :) <3 någon som vill ses så säg till !

nu ska jag fortsätta & se gilmore girls ! 

sen blir det väl att se en film elelr något.

skriver mer sen, puss! <3



Av Sara Hult - 19 november 2010 22:04

har inte skrivit så super duper länge nu jag vet det suger, men har varit jätte upptagen! sen va det ju inte många som läste så tänkte då lägger jag ner min tid på annat! men om ni lovar att sprida den & läsa den varje dag så ska jag skriva varje dag (: 

dt senarste som har hänt är alltså:

* mammas 40 år's fest!

*handla presenter/ julklappar.

* plugga till 2 matte prov, ett samhälles prov , &  svenskan! 



iveckan har det inte hänt alls mycket i skolan bara plugga & varit med dom bästa tjejerna som finns!

på onsdag fyller alla mina tjejer år, en av dom fyller 17 & dom andra två sötisarna fyller 16 :) grattis till er ! 

sitter nyss & lyssnar på musik men vet itne riktigt vad jag ska hitta på om jag ska drömma elelr om jag ska försöka sprida min blogg vidare & få andra att sprida den oxå. & jag lovar jag ska försöka fixa så min blogg blir snyggare sen när jag har tid !   


bjuder även på en gammal bild på mig (:


     

haha söt eller NOOT !?!?!?  thihih :$ 


Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=PCvApfiAZPQ


Celina Ree- når du rør ved mig   .!


skriver imorn oxå, puss på er & sov bääst! ! <3





Av Sara Hult - 2 november 2010 17:48

ibland kännas allt ma gör fel, ibland kan det kännas rätt,
men ändon så blir allt inte som man vill, även om folk säger
att man gör det rätta så blir det ändon fel,
& när man gör saker som man tycker e fel, ja då är det helt plösligt rätt .
ibland känner jag mig förvirrad, iibland vet jag inte vart jag ska ta vägen,
ibland vill jag bara vara en ängel,
en ängel som frlyger i himmlen & vackar över allt fint här i världen!
himmlen är blå men när en ängel trillar ner från himmlen så blir det ofta grått på himmlen
varför låter vi gud släppa våra änglar ner på marken vart dom ska
 dö för 2 gången elelr för att dom ska dö för första gånge i livet, för ingen vill ha dom
varför finns det såt helvete på vår jävla äckliga liv?

Ovido - Quiz & Flashcards