sarraayouknow

Alla inlägg under mars 2011

Av Sara Hult - 31 mars 2011 21:42

sjukt tråkig dag,

man blir ju bara på dåligt humör när det regnar.

FAAAN- FAAAAN FAAAAN FAAAN! 

riktigt slut är jag idag, 

orkar verkligen inte blogga idag.

har bara vait praktik & sen möte med klubben,

nu blir det sängen & tv,

blir att se paradis hotel , fast den danska ! :)

hehe försöka se om babe vill svara på sms :) (a' 

hoppas hoppas! ;D 

neej nu jädrar, bloggar mer imorn,

innan skolan om jag orkar & hinner, 

finns på sms , 

puss :*♥ ♥

Av Sara Hult - 30 mars 2011 20:24


jag vill haaaa ♥



 

Av Sara Hult - 30 mars 2011 11:23

idag blir det praktik från 12-17.

kuligt kuligt :)

sedan kl 18 blir det teori till 20.

skriver efter kl 20. 

puss på er ! ♥ ♥

Av Sara Hult - 29 mars 2011 20:54

 sjukt gamla bilder så klaga inte på mitt utseende! 
 hoppas ni gillar bilderna :)  ♥

                                                                              slut :) ♥

Av Sara Hult - 29 mars 2011 18:36

förlåt för att jag inte ha skrivit här på as länge.

men har haft praktik & slutar sent & sen blir det hem

& sitta vid datan lite på fb. 

har inte alls hunnit blogga alls mkt på jätte länge.

jag vet , inte bra inte bra. 

ändringar på det!

men som sagt idag var det skolan.

jag svär det var den råkigaste dagen på evigheter.

mickan & anniz gick hem efter första lektionen.

bästa var hemma & är sjuk :(

buhu, saknar henne!♥

klarade av hela skoldagen.

hehe jag klagar inte ialf! x)

men sen blevv det hem med bussen kl 14:20.

hemma 20 i 3 -.-

sjukt störigt.....

blev ut en lång runda med vovven (a'

sen nu har jag bestämt mig för att städa lite

& sedan plugga teori. glömde matten i skolan (a) 

(  INTE ALLS BRA!!!!  )

idag fick vi reda på att vi ska få ny rektor.

YEEEEES ÄNTLIGEN säger jag bara ! :D

men snart kmr tanne/loppan & ska underhålla mig lite :)

skriver mer sen & lägger kanske in gammla bilder :) ♥

puss på detta :) :* <3


( btw, saknar mitt hjärta! ♥♥ )


Skapa flashcards