sarraayouknow

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Hult - 3 april 2011 18:21

lördag: mycket mys med mamma & lillebror,

lillebror med blev 9år :) 

blev att baka igår, fick sådan baksug i kroppen (a'

blev att städa innan vi bakade md,

& jag lovar det vi bakade va super duper gott :)

jag & mina två brödrar alltså lillebror & storebror gik & handlade allt,, mysigt faktisikt inte ofta det händer. 

senfick jag faktiskt mamma till att gå en lång runda med mig och vovvarna (a' inte ofta det händer tyvär :( ♥

sen blev det kolla tv med lillebror & med mamma :) 

snacka om mmysig dag :) 

underbart underbart (a'


Söndag: vaknade gick upp & såg lite tv, 

tåg mina mediciner & sedan blev det att gå ut i garaget med pappa (A) hahha inte alls ofta jag brukar göra ngt med pappa :) 

roligt faktiskt :) blev smutsig bara jaag gick ut i garaget av en span som va smutsig, ussch......

haha jaja blev att tvättaa min egen motorcykel & tvättade min brors motorcykel & sen hjälpe jag & pappa åts att tvätta bilen oxå. & ni tror inte att det börjar regna när jag höll på med min bror, men sen kände jag inte det för det sprutade ut vatten från vattenslangen oxå....

inte alls kul faktiskt,

hahahaha skulle skölja av bilen så sa pappa åt mig att inte träffa han så mkt, men sen råkade jag göra det ändon , gud som jag skrattade då, pappa bara:

- sara , det tyckte du va kul va!? :)

- hahahha jaa det är ju klart ;D

hahahahahaha snacka om roligt :)

sen blev det till familia med Zahra,

jag köpte ett par nya hetiga & sexiga solbriller så jag är taggad för sommaren , haha men vem är inte det egentligen :)? ♥

 nu blir det chilla hela kvällen :)

kanske bloggar senare ikväll elelr ngt :)♥

puss på detta :* ♥




 

bjuder på denna :) ♥

Ovido - Quiz & Flashcards