sarraayouknow

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara Hult - 22 augusti 2011 05:26

G'morn :)

la mig tidigt, 00.00 

men vaknade kl 4, det va ju nt det jag önskade.

hade satt två väcka klockor till kl 6.

men fick rent skrivit min skoluppgift  , vilket är bra ju:)

sitter även och lyssnar på lite musik och snackar med bästavän Maria! <3

nu är det bara en halv timme kvar se är kl sen och då går min syster upp.

har fått henne till att fixa mitt hår idag :)

voffla det, orkar inte själv   

idag är det första skoldagen efter ett mycket kort sommarlov,

men har saknat skolan mycket! 

ska få träffa dom jag ska gå i klass med ;D

ska la bli roligt :)

ska snart börja ta på mig kläder och sminka mig &

äta frukost, hungrig som fan..

och sen packa gammla skolväskan:) 

ska köpa ny nu i veckan :) 

skriver nog senare idag.

lycka till litt alla som börjar 2,3, och självklart dom som börjar 1:an   

och alla dom gammla underbara vännerna lycka till i skolan.

önskar er det bästa!   


jag älskar er:*  



Av Sara Hult - 21 augusti 2011 17:51

hahah ngn som spelar the smurfs & co :)?

haha har nyss börjat spela det, haha skit roligt ju x'd 

ska snart börja skriva rent min skoluppgift! :) 

 jaja, annars får ni adda mig på msn & fb ;D

msn: barfotaisanden@hotmmail.com

fb: Sara Kinderleksak Hult 


puss :* <3

Av Sara Hult - 21 augusti 2011 15:31

mega braa är dom, kan lyssna om och om igen :) 

ni blir bara bättre och bättre varjedag :) 

stolta över er ! 

lyssna och sprid vafan :) 

Av Sara Hult - 21 augusti 2011 12:56

okejh alla snygginar:)

har inte haft tid att blogga på evigheter.

dels den sista biten av skolan innan sommaren och sen blev det sommar så blev att vara ute mycket och varit iväg en hel del. mmen nu börjar skolan, vissa har börjat och andra ska börja nu, jaag börjar så klart imorn, längtar mega mycket :) 

och nu eftersom sommaren snart är över eller ialf sommarlovet 'är. så nu tänkte jag blogga lite,

och även lägga in lite bilder :)


-bästavän, jag älskar dig!

äldrig utan dig! 

05/08-11 .







 

Ovido - Quiz & Flashcards