sarraayouknow

Alla inlägg under november 2011

Av Sara Hult - 22 november 2011 10:03

Godmorgon alla. 

nu har jag precis haft min första lektion & det va väl sådär.

snart ska jag ha engelska och göra glosor  hahah dom jag nt kan..

har inte ens öppnat boken, har 37 glosor som jag ska kunna på en vecka..

kul.. men kan ju säga att jag är inte ensam om det ialf ! 

typ hälften av klassen har inte gjort det.. :)

menmen idag slutar jag halv 4 , så är först hemma kl 5.

då blir det mat & plugga plugga plugga!!

it feel's fuckt up!

skriver kanske senare oxå :) 


fml... 

Av Sara Hult - 21 november 2011 16:22

Av Sara Hult - 21 november 2011 15:48

jävlar så fort det gick, 

på bara några minuter så hade jag

skit många som hade kollat min blogg:)

det gillas STORT :)

gick från 6 bessökare till 17. GALET!! :D

Av Sara Hult - 21 november 2011 15:17

förlåt för jävligt dålig uppdatering, jag lovar att jag ska bli bättre. 

men det har varit ganska mycket nu på sista tiden,

mycket stora arbeten, många läxor & även kärleken! 

+ att vi har/håller på att renovera här hemma! 

skit snyggt blir det kan jag lova dig :)

kan ju kortfatta månaden så slipper jag skriva mycket &

ni slipper läsa mina biblar som folk kallar dom :)

iallfall, renovering av kök/hallen & även ytterhallen nu.

haft utvecklingssamtal, gick bra faktiskt.. men tog 1½timme bara ....

annars har det ju varit farsdag & sen har mamma fyllt år oxå :)

blev att fira farsdag &' mamma hos mormor&' morfar, trevligt trevligt:) 

både mamma & pappa fick fina presenter :) 

glada & nöjda va dom ialf :D 

annar haft det bara varit en massa pluggande denna månaden!

&' kan säga att kärleeken denna månaden sög totalt.


jag &' robin gjorde slut för två veckor sen imorgon..

tråkigt, saknar han som faaaan!

han va halva min halva värld.

önska bara att jag fick tillbaka han.

vill ha han brevid mig, när jag somnar. när jag vaknar,

en som håller om mig, pussar mig & även en som kallar mig deras!

han fick mig att känna mig speciell. 

va totalt galet kääär. 

aldrig kännt såhär för ngn förr. 

två dagar efter jag &' robin gjorde slut.

så gjorde bästa amelie(min pojkvän) slut med henne tobbe!

det roliga med det är att dom hade nästan samma problem & anledningar till att göra slut oxå.

tycker synd om henne . för hon älskar verkligen honom..

men kmr alltid att finnas för di hjärtat!

jag älskar dig robin &' du har en plats i mitt hjärta vad folk än säger & tycker!

Amelie: jag älskar dig, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig!

du gör min dag fantastisk! ♥


Declan – An Angel      ♥

nej nu får jag sluta skrriva! 

puss! :*


Ovido - Quiz & Flashcards