sarraayouknow

Alla inlägg under december 2011

Av Sara Hult - 10 december 2011 12:55

hejsan alla snyggingar, 

jag vet att jag har uppdaterat skit dåligt sen sist.

men har hänt rätt mycket sen sist jag bloggen så ja..

det är inget jag vill a upp eller så nu.

försöker mest glömma dt!

men ialf tänkte lägga upp lite bilder här 

lite från 2009 och frå min konfermatin och lite sådan smått och gött!

men även berätta vad som hände igår! :)

igår va jag med min twiin Zahra i stallet, 

mockade fixade i boxen till andy, sedan gick vi till stallet för att Zahra skulle rida andy, 

för det behövde han faktiskt. och sen även ta in en annan häst oxå, så den inte stod ute nu :)

riktigt roligt att träffa henne igen, & sånt, har ju saknar henne som fan:O 

idag: skulle ja egentligen ha bakat med min underbara familj..

men blev inte så. så det blir att åka till Zahra tidigare där och sova hos henne och ha myskväll

blir även stallet idag oxå. och idag ska jag oxå rida :O

hoppas det går bra ;D 

menmen ifall vad händer hos er andra!? :) 

Här kommer bilderna ialf , hoppas ni gillar dom :) 

     

här bilder på mig sen 2009 :)

saknar tröjan & byxorna sjukt mycket:( 

   

här är från min konfermation :)

saknar det !

     

här är från min bror Martins fest! :)

Gud så kul vi hade :)

                  bild nr 9: you make me feel like woman!


blid nr 1: luke, savner dig!<3 r.i.p<3

bild nr 2:  bästavän Tanne & jag på mc åktur:)

bild nr 3:    i need a real man! 

bild nr 4:varje gång jag ser ner,
ser jag hur du kollar på mig..
varje gång jag går, ser jag hur din blick följer mig
varje gång du kollar mig i ögonen kommer du inse vad som va bra för oss!
du kmr se vad världen ville erbjuda oss tillsammans"

bild nr 5:You make me smile ! 

bild nr 6:you have to love yourself to love me babe!!

bild nr 7: i believe in us! 

jag vet inte vart jag ska börja..
ska man börja med barndomen.. 
ungdomen..
vuxendomen...
eller ålderdomen?
det är en fråga jag ställer mig varje dag!
lever jag för mig själv ?
vänner? 
familj?
barnen?
kärleken?
vad är det jag egentligen lever förr!?
jag tror inte jag kommer kunna svara på dessa frågor som snurrar runt i huvudet på mig. 
men en sak är jag säker på..
jag är tacksam för att jag lever idag och för att jag har dom vännerna jag har och den familjen som jag har !
kärlek & respekt !
bild nr 8:you are so beautiful!
you are my star!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ovido - Quiz & Flashcards