sarraayouknow

Alla inlägg under juni 2012

Av Sara Hult - 13 juni 2012 12:17

förlåt för att jag inte uppdaterade imåndags kväll och igår men hade rätt mycket att göra! :)

måndagen va fullt upp tvättade och vet tvätt och städade lite, går blev det sjukhuset och besöka morfar... heskt att se han ligga där inne igen... inget kul alls faktiskt! 

men annars så sökte jag jobb igår och kommer fortsätta söka :)

blir att ringa ett samtal på måndag- tisdag nästa vecka och väntar även ett samtal dom dagarna :)

så vi får se vart man ska jobba i sommar :D 

idag händer inte så mycket. 

här kommer ett boktips!

får blogga mer sen :) 

puss:*


boktips är 14 år till salu.

så jäkla bra den är men fyfan vad hemsk.

jag ä as känslig och blev as förbannad när jag läste den.

jag själv släppte inte boken så va rätt snabb på att läsa ut den!


 

Av Sara Hult - 11 juni 2012 20:30

okej.. nu får det räcka! 

nu får det vara bra, 

nu har jag äntligen fått ett bra beslut!

nu har jag beslutat mig att ta bort min mage och göra muskler ist! :)

låter hur härligt som helslt!

blir att gå en timme varjedag med mamma eller med en kompis, 

kommer även göra 100 sittsapp varje dag.

känner på mig att detta kommer bli hur härligt som helt:)

kan bli nöjd över min kropp och att det även finns något killarna kan ta på:)

kommentera och låt mig höra om ni har några förslag på några övningar till träning:)

tihihih.. men får blogga mer sen för nu blir det nog att göra sittsapp och sen blir det duscha,

I think! :) thihih,  

men får blogga mer sen :)

kommer att ge bokförslag och film, men även musik förslag:)

kommer säkert någa bilder med :) 

puss på er :* 

Av Sara Hult - 10 juni 2012 10:34

godmorgon eller vad man ska säga :)

förlåt för att jag inte bloggade igår, men gick upp vid 5 över halv 8 igår, 

för att min syster ringde och sa att jag skulle upp, så bara upp och sen blev det

att passa vovven och passa min storebror (vet det låter fel!)

om ni nu vill veta varför så är det fr att han är handikappad, alltså sitter i rullstol.

vilket han har gjort i snart 4 år elelr vad det nu är, tiden går snabbt...

men detta hände i en bussolycka som många nog har hört talas om..

menmen iaf blev att passa dom två pågrund av att min syster skulle spela beach handboll igår!

och då orkade jag inte vara på stranden så följde inte med.

vid halv 6 tiden stack jag till jacob och macke, jävligt rolig och mysigt måste jag säga!

måste vi verkligen göra om, det kommer inte bli som förr men det kan bli nästan lika dant.

menmen kom hem vid 00:00 tiden typ :) 

tack till min bror som ville köra mig hem även om han inte skulle hem egentligen:)


vad händer idag.... ?

idag blir det att stanna hemma för det mesta av tiden, blir att passa min vovve & mina två små syskon men även min storebror! :) eftersom mamma och min bror ska in till sjukhuset till morfar!

mina tankar går till dig, du kommer klara detta!  

 sen när mamma kommer hem så får jag se vad som händer , om någon jäkla rolig person vill träffas :) 


-you really change my mind! 

 din varma kropp intill min,

 dina kramar, dina händer, 

 dina ögon, dina läppar

 dina pussa, dina kyssar.

 allt med dig ändrar min totalt.

 du är den ända jag tänker på när jag sover.

 att få känna dina händer runt min midja, dina händer på min kind!

 kan inte läppa känslan jag fick idag!

 saknar dig för varje sekund, varje minut, varje timme, varje dygn, varje dag! 

 är så rädd att förlora dig!  

 -jag älskar dig!   

Av Sara Hult - 9 juni 2012 00:06

i miss u!

i love u!

you are my bestfriend!   


 

Av Sara Hult - 8 juni 2012 21:15

uusch fyfan vad du äcklar mig... 

du äcklar mig.. skulle bara vilja så in ditt äckliga face!! 
snacka skit om mina vänner igen och jag kan lova dig

att du inte är så jäkla poppis bland dina vänner längre!!


behandla andra som su själv vill bli behandlad! 

väx upp för fan! 

bete dig som om du verkligen är vuxen och fattar att folk är sig själva!

väx för fan upp och var i den åldern du är och inte ett dugg äldre! 



ARG tjej till max!!    

Av Sara Hult - 8 juni 2012 15:30

jag saknar dig, du sitter fast i mitt huvude 24/7.. 

du är den jag tänker på hela tiden, hur du mår, vad du gör?

jag kommer ihåg alla gammla minnen alla vackra ord du sa till mig.

saknar dig som bara den! 

alla småbråk.. hur slutar dom?

hur kommer dom att sluta i slutändan?

kommer vi att lämna varandra som bästavänner?

kommer vi gå skillda vägar?

du är den som nästan vet allt om mig!

hur jag tänker och hur jag gör sakerna.

jag önska bara att du förstår vad jag känner för dig!

jag älskar dig!   

Av Sara Hult - 7 juni 2012 21:01


  


Av Sara Hult - 7 juni 2012 19:11

vad har hänt idag!? 


jo idag har hänt skolan som jag skrev om imorse! :)

& nu har man haft sommarlov sen kl 11 i förmiddags!

vad har jag gjort ut över det!?

jo jag har försökt hitta en fest.. men finns det någon? 

NEJ inte en ända jäkla fest idag! 

jaja något förslag på ett nice fest ställe? :) 

vad händer ikväll?

jo ikväll blir det fan dygnnna med sunshine! :D 

härligt, första sommarlovs dagen blir en dygna kväll med emma & cama ska vi oxå göra :) 

HAHA  jagälskardigemma!  



Emma sunshine stensson! 

du ska bara veta hur mycket du betyder för mig! 

du är en av dom som ställer upp för mig alltid!

du är en av dom som stannat kvar hos mig

detta året även om jag betet mig lite illa.

fått mina utbrott och typ dampat! 

men du är en som alltid kan få mig att skratta,

en som förstår precis hur jag menar!

vi klickade nästan direkt i början av 1:an!

du betyder jäkligt mycket så det går inte att beskriva! 

du är som en syster för mig! 

jag älskar dig emma!   


 

Skapa flashcards