sarraayouknow

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2012

kolla in!

Av Sara Hult - 4 augusti 2012 10:41

Okej nu ska jag göra lite bloggbyte. så vill du att jag ska skriva lite här och länka din blogg så bara att kommentera så fixar jag det :)


kan börja med den här tjejen.. 

hon är en av dom som jag har många minnen med, en som alltid fanns/finns!

vi hade sjukt roligt, och läser hennes blogg varje dag.

handlar mkt om heennes vardag med hennes sambo & deras sån, vad dom gör vad dom inte gör typ:)

en sak ska du veta, jag saknar dig och tiden med dig. ibland önskar jag att man kunde spola tillbaka tiden.

tiden till då det va som bäst, när vi badade i poolen, cyklade genom hela byn för att bara ha något att göra, legoland.. behöver jag säga något mer? sjukt roligt, saknar verkligen tiden med dig och allt:)

hoppas vi sees snart och kan få tillbaka lite av det vi hade innan!

du är guldvärd! 

minnena är oförglomna, du är en av dom bässta barndomsvännerna man kan ha, en vänskap som vi sa aldrig skulle dö,, vi har haft våra upp och ner dagar, men vi har alltid löst det till slut. vi har delat både skratta och tårar. både glädjetårar och sårgsna tårar.. 

jag är så oerhört glad att jag fick träffa dig och vara din vän, du ska veta allt jag alltid  finns här för dig om du behöver prata eller bara vill träffas! bara att vi bestämmer en tid eller något! 

du ska veta allt jag älskar dig barndomsvän vad som än händer! 

tycker ni ska gå in och läsa denna underbara tejejens blogg och följ den! 

puss:* 

 

 

http://www.nattstad.se/perfectlifeinwords

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hult - 19 september 2012 16:07

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=C6iHq2ZXlho    ...

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det. menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att s...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse   i just wanna be the one who is before anybody else! <3 ...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag! la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker: - FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag! jag bara men då är det lugnt, gick up...

Av Sara Hult - 24 augusti 2012 18:06

sorry för att min blogguppdatering har sögit extremt nu i sommar men har ju haft mycket med jobbet och sen har det varit att jag har vilat ut veckan innan skolan skulle börja så jag kom in i mina gamla och tråkiga rutiner igen.. men ja det är fredag ...

Ovido - Quiz & Flashcards