sarraayouknow

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

uppdateringen suger..

Av Sara Hult - 24 augusti 2012 18:06

sorry för att min blogguppdatering har sögit extremt nu i sommar men har ju haft mycket med jobbet och sen har det varit att jag har vilat ut veckan innan skolan skulle börja så jag kom in i mina gamla och tråkiga rutiner igen.. men ja det är fredag ialf, och har vvarit i skolan hela veckan.. så jäkla rolig att träffa  alla mina ögonsten!  men ialf kan berätta lite kort om vad som hänt.. måndag mest upprop och sen fick vi gå hem igen, tisdag va vi i/på pålsjö skog eller vad man vill kalla det, på onsdagen så fick vi ha vanliga lektioner, fic våra schema.. rätt hyfsat schema ändå måste jag säga :) 

hade teckenspråk på onsdagen . skit kul faktiskt.

torsdagen blev det lite skratt med nathalie Strand och med erika !

skiit kul.. skrattade så vi höll på att tappa andan, alla låg nästan på golvet och skrattade.. 

men ialf kommer lägga in lite bilder ssom vi också tog så ni får se hur vi har det i skolan med :) 

kommer uppdatera lite mer nu , mest på rasterna och sådant :)

kommer även lägga upp lite bilder när vi har lunch mm.. ska verkligen försöka få fler läsare & hoppas ni hjälper mig med det med, så blir jag super glad. ialf.

jaha och idag är det ju fredag.. idag började vi halv 9 till 12... skit tråkigt ,, kändes som klockan va typ halv 4 när man slutade.. menmen ska itne klaga, har ialf haft en massa roliga skratt i dag i skolan med nathalie S. tur jag har henne... haha vi har ialf snackat om ämnet sex i skolan och nu tänker vi göra ett inlägg om sex så vill ni att vi ska svara på några frågor som ni undrar om så ska vi någ se om vi kan fixa det :D haha vi får se hur vi gör med det :D 

haha ja nu vet jag inte alls vad jag ska göra. tips? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hult - 19 september 2012 16:07

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=C6iHq2ZXlho    ...

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det. menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att s...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse   i just wanna be the one who is before anybody else! <3 ...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag! la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker: - FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag! jag bara men då är det lugnt, gick up...

Av Sara Hult - 4 augusti 2012 18:32

Okej tänkte uppdatera här lite :-) Vad har hänt idag? Inte alls mycket mer än att jag städat ,tvättat,diskat och duschar gjort v mig, varit ute med vovven ett par gånger:-) Vad gör jag just nu? Ja inte alls mycket ,ligger i soffan och chillar, ly...

Ovido - Quiz & Flashcards