sarraayouknow

Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

min saknad ♥

Av Sara Hult - 22 juli 2010 01:10

jag möter världen som den är.


& jag har mina tider,

men vem har inte

sina egna tider.

snälla jag behöver dej farfar

& er alla andra.

när du pussade mig i pannan

blev jag helt glad.

du brukade alltid

säga till mig : jeg elsker dej.

men nu..

nu är det ingen som

säger det.

ingen klor dina ord.

mina öron vill bara höra

dina underbara ord.

mitt hjärta slår snabbare &

snabbare för varje dag!

ibland hoppas jag på att jag

lägger mig på kvällen & att på

morgonen ska jag inte alls vakna

till liv. utan komma upp till dej i himlen!

snälla farfar jag klarar inte detta utan dej.

mitt liv är inte perfekt men ibland får

jag ta smällarna som jag får av vänner

familj & alla.

jag vill vara liten igen.

vill att du ska finnas!

du kunde ha dött efter mig ! <3

snälla saknar dej sjukt mkt !

farfar när jag kommer upp till himlen

så ska vi möta himlen som den är !

det kommer jag lova dej! <3

älskar dej över hela mitt hjärta!



Myy bästavän!

Sara bästavän!

& alla vänner betyder sjukt mkt ! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hult - 19 september 2012 16:07

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=C6iHq2ZXlho    ...

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det. menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att s...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse   i just wanna be the one who is before anybody else! <3 ...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag! la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker: - FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag! jag bara men då är det lugnt, gick up...

Av Sara Hult - 24 augusti 2012 18:06

sorry för att min blogguppdatering har sögit extremt nu i sommar men har ju haft mycket med jobbet och sen har det varit att jag har vilat ut veckan innan skolan skulle börja så jag kom in i mina gamla och tråkiga rutiner igen.. men ja det är fredag ...

Ovido - Quiz & Flashcards