sarraayouknow

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Hult - 21 februari 2011 20:46

 nu e jag lite gladare än innan,

fick ett blått nagellack av mammi! 

super duper glad ! <3

       sjukt fint e dt ! 

love iiit! 

Av Sara Hult - 17 februari 2011 17:50

kärlek till dessa, är besatt av dkr 's musik (a' ♥

Av Sara Hult - 14 februari 2011 22:22

skit dag,

dagen började ganska braa.

mådde väl ite bra, 

snackade med söta pierre imorse oxå, till ungefär halv 4 idag.

sen skulle han jobba buhu   

men men, hela dagen e ty förstörd.

förra ¨året va ett helvete då oxå. 

& nu detta året oxå. hoppas verkligen att

nästa år blir bättre !

har nt orkat blogga alls,

men tänkte får väl göra dt nu

annars glömmer jag väl bara dt!

tror nt jag kmr sova jätte mkt inatt, mår nt alls bra

ont i halsen oxå & täpt i näsan, kul -.-

NOOOOT    

nnu är dt mest musik, bloggen, 

snackar med jacob & pierre. 

så jävla under han e , 

finns og ingen mer som e så sjukt underbar!

saknar dej båtsman! :'(

1 månad & 4 dagar sen du lämnade oss!

 massa kärlek till dej! <3

bloggar kannske senare ,

puss på er :* <3


   

Av Sara Hult - 13 februari 2011 23:34

bästavän,♥


vi har känt varandra sen 6:an ungefär.

från 11-12 år till 17 år idag! <3

det är alltså 5-6 årsen ungefär sen vi träffades,

helt jävla sjukt,

trodde aldrig jag skulle få en sådan bra vän som dej.

som sedan blev min bästavän!

vi har haft våra stora bråk

& även dom småå bråken.

har hatat alla, men får accp dom.

du är en som alltid får mig glad,

en som alltid får mig att se,

skratta, må bra,

att bara säga ett ord till mig så blir jag glad,

du finns för mig,

du är en ängel som gud har taappat ur det blåå.

vilket var väldigt dumt av honom.

men om han hade tagit tillbax dej hade jag nt haft en sådan bra bästavän som dej, en som alltid finns för mig 24/7,

då när jag e som mest deppigast , mår skit elelr helt enkel bara mår skit bra, toppen .

jag vet nt vad det är men det är ngt spc med dej,

har försök hitta dt i dej men kan nt hitta det ngn stans.

du är underbar, helt spc, för mig är du en del av min andraa halva , vi är som kött & blod,

du betyder så fett mkt för mig att du inte själv kan förstå dt , ibland känns dt som att vi glider isär, men dt gör vi nt & dt hoppas jag aldrig att vi gör heller,

vad som än händer så mkt du alltid att betyda mkt för mig du är värd mer än ett hjärta av guld!

du är en ängel med vita vingar!

du är min hemlighet!

den hemligheten som är min egen hemlighet!

kom alltid ihåg att vad som än händer så älskar jag dej!♥

& kmr alltid att göra!

den dagen jag dör så kmr jag sluta älska dej, oom jag en kmr klara av att sluta älska dej vilet jag nt tror jag kan!

älskling du är det finaste jag vet, & det bästa som finns!

du & jag mot världen!

du & jag,

då, nu & föralltid!


du vet alla andra ord jag har sagt till dej.

kmr aldrig att glömma dej & våra minnen!


 jag älskar dig! ♥



   

 Blaack & whiite!    

Av Sara Hult - 13 februari 2011 23:31

kärlek! 






Av Sara Hult - 13 februari 2011 10:19

morrn bloggen   

är vaken nu, har varit vaken ett tag ialf ,

var & sjöng för pappa för typ lite mindre än en halvtimme sen

elelr mer , kommer nt ihåg,

men som sagt mår lite bättre än igår faktiskt,

tur är dt, men idag blir dt att vara med familjen,

pappa fyller år idag så stort Grattis till han   

kmr lite bilder från igår, kanske 2-3 st på dom bilder som blev bäst 

helt enkelt, annars så skriver jag i bloggen senaare :)

finns på fb & på bloggen & såklart min telefon x'd!

snälla sprid min blogg , destu mer folk som läser den destu mer

skriver jag i den ,

hhehe men nu ska jag messa söta pierre & se om han e vaken :P

hoppas jag ialf , hoppas, men dt får vi se sen :)

skriver mer sen orkar nt nu, 

puss ! :* ♥

Av Sara Hult - 12 februari 2011 18:06

fototime med systern nu,

kmr bilder sen kanske.

puss   ! ♥

Av Sara Hult - 12 februari 2011 16:57

take me to paradise baby!

  
pusspuss:*    
Ovido - Quiz & Flashcards