sarraayouknow

Alla inlägg under februari 2011

dk.

Av Sara Hult - 12 februari 2011 09:03

nu blir det dk med faster,

taa på sig varma kläder.

det är redan kklart vill nt frysa som fan ! 

sen när man kmr hem så blir det en runda ut med hundarna

med mamma tror jag :)

kmr kanske bilder senare x'd 

har nt orkat fotta ,

men bloggar mer senare puss på er :)   

Av Sara Hult - 11 februari 2011 23:29

tack till izza som gjorde om min headern till min blogg:)

fett jävla snyggt blev dt, elelr hur?   

nu ska jag försöka skärpa mig med bloggning,

men har tyckt att min blogg va sjukt tråkig att

blogga på så har nt orkat fixa den elelr ngt, 

som sagt, dt är fredag, & den är snart slut ;S

idag har dt bara varit praktik & sen hem & göra inget typ   

men nu sitter man & snackar med bästavännen Assie!   

oscar, izza & gustav ;D dom är lite underhållande ialf  ^^

imorn blir dt upp kl 8, blir hämtad av min faster kkl 10 ungefär,

sen vidare till dk & hämta saker & se om jag hittar ngt fint till pappa   

något förslag ?

izzaz blogg har ni här ; http://izabellewadenhed.blogg.se/


som sagt ju fler läsare jjag får ju mer bloggar jag ,

men skriver senare bloggen puss :*


  

bjuder på mobbad bild :$ 

Ovido - Quiz & Flashcards