sarraayouknow

Direktlänk till inlägg 9 september 2010

anniz♥ mickan♥

Av Sara Hult - 9 september 2010 18:20

annizz♥

utan dej här på gjorde hade jag inte kunnat leva som jag gör idag.

utan dej hade jag varit en helt annat person, ibland önskade jag att jag nt fansk.

men när du finns här hos mig önskar jag att jag alltid kommer att leva, utan dej nejtack, med dej jatack! ♥ när jag e ledsen så säger du alltid rätt saker & gör rätt saker.

behöver jag någonstans att gråta så får jag alltid dej i huvudt!

du gör mig glad, & lycklig & jag vill bara göra allt för viktiga personer i mitt liv, & du är en person i mitt liv, en av dom flera i mitt liv, utan dej i mitt liv, nejtack det hade inte varit samma Sara utan en annizz ♥ vad som än händer, vill du hoppa hoppas jag hand i hand med dej. vill du gråta gråter jag med dej, vill du skratta skrattar jag med dej,! jag saknar 6 älskar dig för jävla mkt! ♥

är glad över att du är en av mina bästa & viktigaste vänner jag har !

lämnar aldrig dig, vad som än händer så finns jag för dej! ♥♥

 




//Sarraayouknow ♥


mickan♥

vart ska jag börja,

i skolan över allt är du presic som dom andra två, ni e bara så jälva underbara!

ett liv utan der, nejtack. ett liv med er jaatack, det hade varit underbart, att ni finns här jorden är ett mirakel. ni e dom underbaraste & dom viktigaste personerna för mig just nu1 & sånt! ♥

finns inget mer än att tacka gud för att ni finns, utan er e mitt liv inget liv mer.

älskar er & kommer aldrig att lämna er ! ♥♥


 

//Sarraayouknow ♥♥

 
 
Ingen bild

Anniz!

9 september 2010 21:15

Älskling! kommer alltid stå vid din sida vad som än händer dig, kommer Aldrig lämna dig. Älskar texten och jag Älskar dej! du är mer än underbar hjärtat, puss Älskar dej

Sara Hult

10 september 2010 15:50

älskling!♥
kommer oxå alltid sståå vid sidan av dig vad som än håänder med dej så finns jag alltif för dig, kommer aldrig aldrig aldrig lämna dig! inte ens för en kille som jag älskar sjukt mtk!♥
älskar oxå texten & älskar dig mer ♥
du är mer än mest underbar älsklingen! du är halva mitt hjärta! ♥
puss älskar dig ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hult - 19 september 2012 16:07

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=C6iHq2ZXlho    ...

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det. menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att s...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse   i just wanna be the one who is before anybody else! <3 ...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag! la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker: - FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag! jag bara men då är det lugnt, gick up...

Av Sara Hult - 24 augusti 2012 18:06

sorry för att min blogguppdatering har sögit extremt nu i sommar men har ju haft mycket med jobbet och sen har det varit att jag har vilat ut veckan innan skolan skulle börja så jag kom in i mina gamla och tråkiga rutiner igen.. men ja det är fredag ...

Ovido - Quiz & Flashcards