sarraayouknow

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Sara Hult - 15 maj 2010 10:08

srry att jag inte bloggade igår, men hade en ganska upptagen dag .

men satt vid dta lit ändon :)


igår blev det att göra naglar md mamma, kommer säkert bilder på dom sen <3

dom blev jätte braa ;)

tykte jag  (A)

mammas blev oxå bra ;)

efter det hände det nt så mkt åt snackade på skype och snackade om vilka som skulle till ekebo, och nu hittade jag söta Naomi som ville dra ditt, så nu ska vi vara se om min pappikan göra os, hoppas hoppas !

om det blir ekebo idah så kommer vi ha sjukt jävla roligt,

och innan det kanske blir ekebo så ska jag åka och bada d familjen (A)

kuligt kuligt <3


jag hoppas att ni läser och komenterat <3


             



love you <3


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards