sarraayouknow

Alla inlägg under juli 2010

Av Sara Hult - 22 juli 2010 00:49

lite texter om farfar! ♥

Farfar.
miss u så jävla mkt:(
kom tillbax,
orkar nt detta själv.
dt e dej som fattas.
du som fick mig att insee vad livet
har för mening.
nu, vet jag fan nt ens
vad jag ska göra av mitt liv.
kom tillbax farfar:'(♥


snälla farfar!

vart är du ?

när jag kollar ut mot himlen från

mitt fönster innan jag ska sova

kan jag inte se en ända stjärna

på himlen.

utan allt är bara svart.

snälla farfar vissa dig åt minstone

så att jag vet att u finns kvar i himmlen.

alla saknar dej så otroligt mycket !

ett litet tecken från dej uppe i från himmlen

så kommer jag att kunna sova

som en liten princessa som när jag var liten

& gick på mina små ben mer er hjälp,

men alla andras hjälp oxå.

saknar dej , snälla kom tillbax !

saknar dej,

& du kommer alltid att

finnas i mitt hjärta!

du är min stjärna min hjälpte,

min superstjärna!♥

u är bääst !

puss på dej,

vila i fred!

jag kommer snart till dej någon

gång när det är min tur att

lämna jorden!

farfar 18/12 1999! ♥♥


tack alla som finns för mig! ♥

ni betyder mkt för mig ! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards