sarraayouknow

Alla inlägg under juli 2010

Av Sara Hult - 22 juli 2010 12:48

idah har jag fått både skor & nya mc kläder ! <3

underbart värre!<3

imorn bär det av att åka till båros på mc träff! <3

underbart!

i mc världen kan man vara sig själv.

ingen snor eller håller på som i denna världen.

ibland kan man gråta över denna sketna världen.

men i mc världen kan man lippa att släppa tår efter tår.

finns ingen bättre värld än mc världen!

den som inte håller med mig vet absolut inte vad en värld är!

ni vet alltså inte skillnade.

men alla har rätt till deras åskit & detta är min åsikt!

menmen älskar er för den ni är!

ni betyder sjukt mkt! <3

& just dt.

jag kommer hem på söndag :P <3

men kommer kanske blogga lite imorn på morgongen innan vi drar vid halv 10  tiden ! <3

puss på er. <3


farfar saknar dig!

bby saknar dig ! 

arri saknar dig

mamma saknar dig

pappa saknar dig

pontus saknar dig

my saknar dig

sara saknar dig

mellis saknar dig

erika saknar dig

zahra saknar dig


saknar så sjukt många! <3

puss på er <3


//sarraayouknow

Av Sara Hult - 22 juli 2010 01:10

jag möter världen som den är.


& jag har mina tider,

men vem har inte

sina egna tider.

snälla jag behöver dej farfar

& er alla andra.

när du pussade mig i pannan

blev jag helt glad.

du brukade alltid

säga till mig : jeg elsker dej.

men nu..

nu är det ingen som

säger det.

ingen klor dina ord.

mina öron vill bara höra

dina underbara ord.

mitt hjärta slår snabbare &

snabbare för varje dag!

ibland hoppas jag på att jag

lägger mig på kvällen & att på

morgonen ska jag inte alls vakna

till liv. utan komma upp till dej i himlen!

snälla farfar jag klarar inte detta utan dej.

mitt liv är inte perfekt men ibland får

jag ta smällarna som jag får av vänner

familj & alla.

jag vill vara liten igen.

vill att du ska finnas!

du kunde ha dött efter mig ! <3

snälla saknar dej sjukt mkt !

farfar när jag kommer upp till himlen

så ska vi möta himlen som den är !

det kommer jag lova dej! <3

älskar dej över hela mitt hjärta!



Myy bästavän!

Sara bästavän!

& alla vänner betyder sjukt mkt ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards