sarraayouknow

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Sara Hult - 24 oktober 2011 20:59

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :)

DETTA SKICKADE BERT TILL MIG, JAG DÖÖÖR ! 

Av Sara Hult - 24 oktober 2011 18:09

tjohopp :)

idag är det måndag göttans :) 

hade ritkigt roligt i skolan idag faktiskt, va mkt med min pojkvän amelie :) 

kommer bilder på oss idag & kommer en bild vart alex i klassen oxå är med :)

idag va det ganska chill dag :)

fick sluta en och en halv timme tidigare :D 

började 14:00 och slutade 14:25, :D

menmen sen åkte man hem och nu sitter man och

snackar med pojkvännen amelie & min pojkvän/ mitt hjärta :)

men jag pluggar även och Musik så klart :D 

I fredags ringde jag till en förskola för att fråga om jag kunde vara där en vecka

och ha fältstudie vecka och det fick jag såklart :D 

dennaa veckan händer det faktiskt inte mycket mer än skolan och plugga.9

på onsdag blir det PROOV -.- 

men annars skolan på torsdag och sen kommer älsklingen,

fredag blir skolan och sen åker jag , hjärtat, mamma , pappa Alex min bror och adam iväg till Lilla Edet och är där över helgen och ska vara på maskerad, längtar sjukt mycket :)


menmen nu ska jag fortsätta med att plugga,:)

här kommer bilderna :D 


     



ja älskar dig Amme!   

jag älskar dig robin, mitt hjärta!   

   :*

Av Sara Hult - 24 oktober 2011 09:57


jag älskar dig ! <3

Ovido - Quiz & Flashcards