sarraayouknow

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Sara Hult - 25 oktober 2011 09:34

Shoo alla :D 

hur e det idag? 

jo med mig är det väl hyfsat , har riktigt ont i magen så har mega ont i magen när jag både sitter, går och bara rör mig, kramp i magen vill jag ju säga att det är. just nu sitter jag och ska göra skolarbete med Amme & natha, men tyvärr är inte natha i skolan så får bli jag och amme, men tyvärr är jag själv med uppgiften nu för stunden eftersom min älskade amme va tvungen att gå på läkarbesök, men hon kommer snart så ja,  sitter brevid sandra som jobbar mega hårt brevid mig :D  ja man kan ju inte klaga på det fina vädret vi har idag, haha inte så speciellt fint väder.. men jag hoppas på att det blir finare underdagen :)

nästa lektion blir engelska och så kommer jag nog oxå blogga lite om den lektionen :)

hehe om jag orkar eftersom jag skriver nu,  blir att jobba med engelska uppgiften om en låt :)

är snart klart med den så ska nog bli bra :D  

vad gör ni andra idag då? :P

tycker alla kan vara sociala och messa mig ;) 

nej nu får jag nog ta och börja jobba igen, puss :* 


btw - längtar tills torsdag :):) 

får bli en gammal bild :$


 

Ovido - Quiz & Flashcards