sarraayouknow

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Sara Hult - 23 januari 2012 21:48

amelie marie olsson

vart ska jag börja!? jag vet inte vart jag egentligen ska börja,

men har skriv om nathalie och alex, &' du är så sjukt jävlaa underbar.

skulle ha skrivit om dig i helgen men han tyvärr inte, va upptagen med så mycket annat.

du är snäll , söt , gullig, rolig, snygg sexig och värsta sexbomben :)

du har världens roligaste humor om inte mer än det, jag har alltid rolig med dig, 

i skolan och utför skolan med. du har världens finaste leende & jag avgudar dig till max.

jag kan se mig själv i dig, det är som att jag står och kollar i spegeln, allt du gör , gör jag.

eller ja det känns så ialf för mig ialf . vad hade jag gjort utan dig!?

jag vet helt enkelt inte, men jag kan säga att jag hade varit tom på ord om dagarna.

du är en härlig person och jag tycker verkligen synd om dom som behandlar dig illa,

för en sådan här underbar människa ska man fan inte hålla på med..

inte ens på skoj om ma nu skulle ta illa upp.

jag hatar att se dig gråta eller vara allmänt nere vilket du kanske har märkt.

jag kan bara tacka dig för att jag får vara din vän eller ja en av dina vänner.

& för att du förstår mig när jag säger och försöker förklara något.

det kan iinte vara lätt alltid, men du finns kvar ändon.

varför amelie? den frågan ställer jag mig varje dag!

& jag kommer ställa den tills jag får ett svar på min fråga,

inte säkert vi hade kunnat svara på den nu men kanske senare i livet .

både du och jag vet att jag trivs i din omgivning oavsätt vad som händer.

jag tycker om dig för vem du är mot mig och för att du vågar vara dig själv till 100%.

det är inte många som kämpar såhär hårt varje jävla dag som går bara för att få hjälpa

dina vänner och för att kunna jobba med barn eller vuxna i framtiden.

att du orkar med skolan är ett under, för jag håller på att svimma varje gång jag kommer hem.

jag är glad över att du finns i mitt liv & det kommer du alltid att finnas!

jag älskar dig för allt du gör mot mig och andra! :)

du förtjänar allt det bästa du kan få här i världen amme.

du betyder mer än vad jag kan skriva i ord & bokstäver,

mer än vad jag kan säga & inte säga,

du är som en lillasyster till mig!

jag älskar dig amelie! 


     







Ovido - Quiz & Flashcards