sarraayouknow

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Sara Hult - 29 januari 2012 22:02

sorry för att jag inte bloggat på ett tag, ska bättra mig, absolut :)

tänkte faktiskt göra såhär att jag kommer skriva om min helg  som varit och sen får ni några bilder från julafton och lite annat smått och gott, men sen fyller jag 18 på torsdag så då kommer jag även att skriva min lilla blir önskelista här :D 

kom ihåg glöm inte att komma med förslag på vad jag kan skriva om :) 

blir lite roligare då :D


okej, min helg har varit helt magnifik, rolig och chill faktiskt.

fredagen började vi med att svenska så satt och lyssnade lite på musik och läste om gudarna och deras historia.. kan väl säga att det va ganska booring.. sen hade vi matte och då gjorde vi ett litet test för att se hur mycket vi förstod av det & jag fick 2 fel av 14 tal eller frågor. känner mig faktiskt taggad eller ja redo inför provet på tisdag med talen a y och x , ja ni fattar dom ialf ;D 

sen blev det hem och käkade lite och glodde lite tv medans jag väntade på att min pojkvän skulle komma hem. han kom hem ungefär 20 i 2 :) sedan var det bara min bror alex vi väntade på. han slutade ungefär vid 3 tiden så han va hemma runt kvart i 4 tiden & då blev det att direkt kköra till familia och shoppa lite ;) riktigt nice ialf :D

när vi va klara så blev det hem och käka & sedan blev det en myskkväll med familjen & sådant smått.

i går blev jag väckt av min mobil som hade igång ett larm så att min pojkvän kunde komma upp kl 6 & göra V sig så han , pappa och min bror alex och grannen stefan och då min farbror kunde åka upp till göteborg och kolla på mc mässan ;d jaja det tyckte dom va roligt ialf, medans då jag och mamma och lillebror var hemma s hade vi det riktigt mysigt, vi fotbadade och gjorde V våra fötter så dom blev fräscha! :D sen fixade jag min a naglar och filade ner dom lite.. dom växer som bara deeen nu ju .. helt galet vad mycket dom växer nu på "vinter" om vi ska kalla det för det :) 

sen blev det bara en till mysskväll med älsklingen och bara glo film.. tills jag somnade (a)

thihih som vanligt.. jag sov faktiskt till halv 12 (a) 

hhaha jajja söndagen blev att man vaknade brevid älskling & såg dumma mig ;D 

som älskling aldrig har sätt förr ^^ sen blev lilla jag hungrig thihihi så då gick vi ner och åt! :D

sen gick vi upp & busade lite i sängen innan bajbe och pappa åkte och handlade mat och älskling skulle köpa ett par nya byxor ;D haha jaja han blev nöjd ialf :) 

sen nu fick jag besöök av bästavän. han gick för inte så länge sen faktisitk , :D 

vi lär nog ses imorgon igen.. thihih ja vi bor ju faktiskt grannar (y' ialf nu orkar jag int skriva mer för nu ska jag sova för ska upp halv 6 imorgon bittig! :D 

snackade faktiskt med olof innan oxå , riktigt jävla roligt har vi nu för tiden, haha eller hur nathalie? :d

haha här kommer bilder på olika saker, har tyvär inte bilder på vad jag köpte på väla, men köpte en blå shorta.. skit snygg är den ialf ;D 

köpte ett kors armband riktigt läckert är det :)

och köpte en vit tunika typ :D <3

love love love ! :D


                  


här är bilder från nyår och från min mosters pojkväns kalas, muums

& från helgen!

neej.. nu orkar jag inte skriva mer.. skriver önskelistan imorgon ist!

puss på er bajbes ! :* 

Ovido - Quiz & Flashcards