sarraayouknow

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Sara Hult - 3 juni 2012 21:03

hur tycker du att jag e som person både mitt inre och mitt yttre ?<3

/ Amelie! 


amelie? jag tycker du är en helt underbar männsika, vacker söt, snygg och helt magisk,

du är en helt underbar person som ställer upp för dina vänner och finns där för en, 

du är en snäll och omtänksam person som alltid tänker på ditt eget och andras bästa!

du tar hand om din familj och vänner och du brukar veta vad du själv vill!

du kämpar på som bara den i skolan och överallt! 

tycker du ska vara stolt över dig själv, 

du är en super glad tjej som alltid har humöret uppe på topp!

man ser nästan alltid dig le iskolan och utanför skolan, det gör en så glad och varm i kroppen!

har det händ något så vet man att man alltid kan komma och prata med dig!

jag är glad över att jag fick lära känna dig och att du ens vill veta av mig! 

jag respekterar och accepterar dig till 100% . 

jag tycker jätte mycket om dig :) du är en härlig person:D

det går inte att beskriva , skulle blivit en hel tjockis bok om alla skulle skriva ner vad dom tycker om dig:) be stong , live you life like you want :D 

jag älskar dig amelie!   



Av Sara Hult - 3 juni 2012 20:53

 

svaret på din fråga angelica: hej, jag tycker det känns jätte kul faktiskt :)

att vi kan snacka och träffas ssom vi vill , att vi har förlåtit varandra för felen vi har gjort att vi har löst konflikterna, är jätte gad över det så det känns skit bra :) <3


1, vem är den bästa du vet i klassen?
2, vrf så snygg?
svaren på Amelies frågor :)
1, jag tycker väl att alla är bäst på sina olika sätt som dom är :) 
accepterar och repskterar alla som dom är oavästt om jag kanske kan vara dum mot folk,
 men det är inget som jag egentligen vill:( så kan inte välja, alla är bäst på sina sätt :)
2, vrf jag är så snygg? hmm, alltså egentligen tycker jag inte att jag är så snygg faktiskt, kaske en gnutta snygg är man 
oavästt vad man än tycker, jag tycker mer att jag är lite små söt , men man blir ju alltid glad när man får höra av folk
att dom tycker att man är snygg :) 
 
Amelies blogg: http://www.nattstad.se/aamelieolsson
Av Sara Hult - 3 juni 2012 11:23

godmorgon :) 

är på as bra humör idag, vet inte varför men är det bara :)

idag vaknade jag av att min älskling fluffy tyckte jag hade sovit tillräckligt -.-

kl va typ runt 9, och det tyckte inte jag så jag somnade om, efter typ 10 min kom

hunden och typ la sig nedan för sängen och sonmade, sedan vaknade jag av att mamma kallade på

baloo, haha så fick gå upp och säga att han va hos mig, vilket mamma inte blev så fövånad av, men synd att hans inte ben tåller trapperna än :/ blev att gå ner med han och sen äta frukost , blev mackor idag :D

och nu ska jag snart gå och duscha och börja göra vid mig för att sedan dra till väla/familia och shoppa med familjen :D får se vad jag köper, kommer säkert llägga in bilder på vad jag köpt :D 

men ni får ha en underbar söndag :D 

puss på er!

miss u!


(bild på Baloo) 



i




Ovido - Quiz & Flashcards