sarraayouknow

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Sara Hult - 5 juni 2012 15:52

hejsan hejsan! 

började dagen med att gå till skolan, vilket va jäkligt onödigt..

vi skulle haft mattebingo men det förstörde vissa i klassen tyvärr.

så matteläraren stack upp till sitt rum och ville inte ha oss mer på detta läsåret i 1:an.

lämnade in mmina sista papper som skulle in, sedan snackade jag med engelskaläraren och då sa hon att jag kunde dra hem, vilket va skönt men kunde lika bra ha stannat hemma!

klart så skulle klockan vara precis kvart i när bussen går från stan.. 

så ja det blev att vänta en timme på bussen så gick till kicks och kollade runt lite.

luktade även på en as goo killparfym..

jag håller fan på att döööö! 

sen blev hem och städa undan lite sen blev det väla en sväng med min faster :) 

och köpte knäskydd till min syster, snäll jag är som gör det åt henne så mamma och lilsystern slapp åka ditt för det lilla :) menmen nu har jag typ inget att göra, bara sitta och lyssna på musik typ :) 


förslag på hur man kan ha sitt hår på sin skolavslutning? :) 


puss!  

Ovido - Quiz & Flashcards