sarraayouknow

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse

 

i just wanna be the one who is before anybody else! <3

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag!

la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker:

- FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag!

jag bara men då är det lugnt, gick upp och snackade med mamma lite, och sen blev det att äta youghort..

provade en ny smak idag, en med choklad i.. va faktiskt gott, så llär nog äta den varje dag till frukost.

efter jag ätit upp gick jag upp och städare och har damsugat och torkat golvet. så nu är det rent här :)

såg även att jag va taggit i en massa bilder på facebook. och jag tänkte bara.. vad är detta nu ?

ett skämt eller något.. men blev faktiskt riktigt glad när jag såg vad det va för bilder. bilder på mig sen jag va lite. alltid roligt att se så tänkte faktiskt lägga upp bilderna på mig och nathalie och erika + några bilder på när jag va liten :) vad som händer ikväll blir att min mamma 3 och pappa 3 är på väg ner till skåne så blir att hänga lite med dom och äta god mat.. men... ja får se hur mycket jag får i min nu när mina läppar är svullna och hur stora som helst.. buhu.., :( 

men ni får ha det bäst så kanske jag uppdaterar senare! 

puss!


               

klicka på bilden för att få den stor! <3

Ovido - Quiz & Flashcards