sarraayouknow

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det.

menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att skratta natt, så härligt att kunna skratta på riktigt, bara skratta så man gråter av glädje,, tackar dig för att du finns och alltid är dig själv! 

tack victor! har alltid lika roligt med dig! blir att ta mina tabletter & dom andra medicinerna.. inte sådär jippi när man är svullen i hela munnen och tungan med.. uusch vill bara ha bort detta så jag kan få äta ordentligt. och hittade en blåsa till i munnen idag... åååh det gör fruktansvärt ont! 

 :) får se hur det blir med munnen och hur vi löser det imorgon :/ ikväll blir det nog mest bara ta det lugnt, har varit på väla! och köpt ring till mitt öra! super glad för det så nu är mitt öra svullet och ömnt och rött, men det löser sig väl, bild på den kommer sen :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards