sarraayouknow

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Sara Hult - 8 september 2011 22:06

snälla bara gör det om du så nu bara måste göra det!

bara gör det så jag kan få smällen och sen gå vidare..

jag är van vid att få smällen efter saker jag inte sagt eller gjort.

alla mina vänner har blivit mina ovänner.

vänner som inte bryr sig längre.

vad beror det på?

jag förstår verkligen inte, är det meningen att jag ska förstå?




 


Av Sara Hult - 8 september 2011 20:41

du vet inte hur det känns och hur det egentligen kändes inom mig.
det va mellan oss och det kommer det väl alltid att vara mellan oss, 
men ta vara på tiden som du har med mig.
för ibland blir det längre än man tror & ibland blir det kortare än vad du vill!
vet vi inte har känt varandra länge men det klickade till hos oss båda.
och kanske fel att säga det men jag älskar dig mycket och du betyder redan ritkigt mkt för mig! sabba inte chansen med att få minnen för mig, för allt du kommer få är en chans! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards