sarraayouknow

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Sara Hult - 16 september 2011 19:16

hur ska jag kunna förklara den/dessa känslorna jag har inom mig!?

hur jag än försöker förklara för folk så förstår dom inte det ändon!

visa säger: ja , men jag förstår hur det känns och vad du går igenom.

men när det väl kommer till dom själva så blir det.

fan , jag vet inte hur jag ska göra elelr hur jag ska ta det.

varför? varför int bara försöka förstå mig lite iallfall.

elelr iallafall bara finnas för mig!

ja jag känner mig även utstött ibland och det har sina spår.

i mina fotspår & sen även i min framtid.

att jag är en sådan stark person som jag är nu & hur dåligt jag har mått och mr varje gång jag blir på mind av det! 

är det ett slags slag i ryggen på mig som du vet vart min svaga punkt sitter.

elelr är ni bara allmänt avundsjuka på mig !?

när ska jag få svar ppå allt detta!?

står framför speglen och frågar mig själv, : - v a r f ö r  j a g ! ?

varför ingen annan eller ingen alls! 

så många frågor som inte har några svar! 




 

Ovido - Quiz & Flashcards