sarraayouknow

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Sara Hult - 18 september 2011 11:27

fgår dagens outfit i närbild !     gårdagens outfit, snyggt blev det faktiskt :)   går dagens outfit, blev nöjd med det :) det såg faktiskt bra ut , trodde itne det skulle bli en sådan bra stil på mig :) blir nog att ha den i skolan någon gång och sse vad dom andra tycker :)


Sanna Nielsen – I'm In Love

   :* 

Av Sara Hult - 18 september 2011 11:07

Förlåt för att jag inte skrev något på bloggen igår.

men det har hänt jätte mycket nu i veckan som gör att jag blir trött på allt.

sen pluggade jag hela dagen igår med skolsaker och läxor mm. 

så jag somnade tidigit igår, vid 00:00. 

idag ska jag kkanke inte all säkert att mamma och jag & mina två små syskon ska till familia, inte helt säkert, nu när allt detta hänt så är det inte så kul att må dåligt och sådant där. får se underdagen :)

blir även en massa pluggande idag :) 

inte så jädra kul alltid men det måste ju göras.

blir läsa boken och göra om läslogg nr. 2

och sedan läsa vidare för att kunna göra läslogg nr 3 :D 

sen engelska glosor -.- 

och sedan blir det litee annat ;d

men nej nu ska jag sminka mig och tvätta mitt hår :) 

och hitta kläder sedan börja plugga lite ;D 

ni får ha det bäst :* 


 

Ovido - Quiz & Flashcards