sarraayouknow

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

15 jan 2012 :)

Av Sara Hult - 15 januari 2012 23:08

okej.. hmm.. hur ska jag börja? 

december månad va sådär.. då vid julen utan snöö tyvärr.. 

men som tur hade man den underbara familj att fira med

&' fick en massa fina julklappar :)

sedan blev det nyår & då firade jag så kklart med hjärtat & bästavän Anniz :)

men även med familjen underbart, & min nyårs kyss blev alla ;D

underbart ju ^^ men sen blev det januari månad..

hmm.. vad händer då?

jo jag började skolan 9 jan 2012 &' såklart så kom man försent till första lektionen -.-

men fick ingen från varo på grund av att det va första skolagen & för att vi hade fått nytt schema :)

&' nu har den veckan gått :)  på idrotten i torsdag så skadade amelie sin fot tyvärr :/ 

önskar jag kan byta med henne så hon kan få sin vardag tyllbax wså hon kommer vara på kryckor i 3-4 veckor.. hmm jaa tycker ialf synd om henne ! :/ 

& nu är det söndag & träffade bästavän Anniz igår & hennes syster mickan & självklart var jacob xå här:) sedan mellan kl halv 6 till 7 kom älsklingen nästkusin ida & henne kille jocke & hälsade på &' så hade vi det allmänt mysigt ;d

& en sak va skit roligt,  vi hade inget att göra alls mer än att snacka & sen heltplösligt så går min säng isönder... HAHAHAHAHAHAHA! 

alla bara WHATA FUCK!? o.O

haha ja sen söndagen blev det bara plugg & lite med familjen :D

hahah gjorde så alla i famijen & moster fick sig ett jävligt gött skratt ;D 

haha nej nu ska jag läga mig i sängen med musik & sedan sova, ska upp tidigt imorgon ;D <3

på tisdag så har jag &' hjärtat en månad ! 

that feeling make me love you more ! <3

2veckor &' 3 dagar kvar sen blir jag fucking 18 år ;D <3

fuck yeeeah! <3


       

fluffy! ;d                     Fluffy:D <3                hjärtat! <3                 hjärtat! <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hult - 19 september 2012 16:07

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=C6iHq2ZXlho    ...

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det. menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att s...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse   i just wanna be the one who is before anybody else! <3 ...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag! la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker: - FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag! jag bara men då är det lugnt, gick up...

Av Sara Hult - 24 augusti 2012 18:06

sorry för att min blogguppdatering har sögit extremt nu i sommar men har ju haft mycket med jobbet och sen har det varit att jag har vilat ut veckan innan skolan skulle börja så jag kom in i mina gamla och tråkiga rutiner igen.. men ja det är fredag ...

Ovido - Quiz & Flashcards