sarraayouknow

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

this is a part of my life! ♥

Av Sara Hult - 19 januari 2012 20:40

okej, hur ska jag börjaa egentligen.

fick ett förslag på att skriva lite om en underbar vän..

vilket jag nu har bestämt mig för att göra & vill ni att jag skriver lite om er

&' era bloggar så säg bara till så fixar jag det ;) 


Alexander Erik Hult !

jag vet inte riktigt vart jag ska börja..

vi träffade i augusti 2011 på victum den 9:de.

alla trodde vi va syskon.. haha gulligt :)

riktigt roligt va det ialf, du verkade vara en riktigt 

schyst kille & jävligt rolig, inte som alla andra killar ;)

det gick riktigt länge innan vi började skriva/snacka så som vi gör nu :)

men är glad över att vi började snacka för du har hjälpt mig med så mycket nu

& tror säkert jag har hjälpt dig med lite små saker faktiskt:) 

& du ska veta att vad som än händer så kommer jag att finnas för dig.

du är så otroligt faantastiskt, så jävla dålig humor men ändon så jävla rolig,

som vi säger hultare håller ihop alltid, du är som min lillebror, som en av ina brödrar..

du är en av dom som jag kan lita på till 100% oavsätt om det är allvar eller skkoj.

vi brukar ha skit skkoj, enligt mig ialf (a)

vet egentligen inte vad jag ska skriva..

för det finns så många ord som man egentligen inte kan säga eller

skriva för att dom är så starka här på denna planeten..

men du är snäll, gullig , rolig , glad,  glädjepridare,  retsticka mm.

& även om du kan gå mig ppå nerverna som faan så kommer du

alltid att finnas kvar i mina minnen & i mitt liv!

oavsätt om du vill eller iinte & du fötjänar fan det bästa & lite till om inte mer.  

om man skulle beskriva hur din tjej skulle vara för att du ska få den bästa

så kan jag tyvärr inte hjälpa dig för du förtjänar alla olika smaker på tjejerna..

visst alla har en dröm prins eller en dröm tjej..

men det är inte alltid man hittar den direkt men en sak vet jag.... att du kommer hitta din en dag &'

du kommer vara så lycklig kär att du inte kan tro det.. 

sen kan det få koncekvenser men jag vet att du kommer ta dom som en äkta man gör &'

inte som en jävla fjant så tror han är något som han egentligen inte är !

du är en som hjälper alla eller försöker ialf, du är en del av mitt liv nu &'

det kommer du alltid att vara framöver! jag önskar dig allt det bästa!

& glöm aldrig bort vem du egentligen är & tro alltid på dig själv för bara du vet vad som är bäst för dig &

din framtid!  du är guld värd alex! 

jag älskar dig Hultarn ! ♥ 


                     Alexander Erik Hult!  ♥

-Pierre you are in my mind every secend!♥
















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hult - 19 september 2012 16:07

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=C6iHq2ZXlho    ...

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det. menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att s...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse   i just wanna be the one who is before anybody else! <3 ...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag! la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker: - FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag! jag bara men då är det lugnt, gick up...

Av Sara Hult - 24 augusti 2012 18:06

sorry för att min blogguppdatering har sögit extremt nu i sommar men har ju haft mycket med jobbet och sen har det varit att jag har vilat ut veckan innan skolan skulle börja så jag kom in i mina gamla och tråkiga rutiner igen.. men ja det är fredag ...

Ovido - Quiz & Flashcards