sarraayouknow

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

one of my really good firends!

Av Sara Hult - 20 januari 2012 09:18

heejsan! 

skrev om en vän vid namn alex, & idag ska jag skriva om nathalie (olof) 


Emelie Nathalie Olofsson?

ja vart ska man börja, har träffaat dig sen vi började i samma kklass, 

ibörjan va det jaha jaja vad kul :) 

nya vänner är ju alltid kul & nu ska det vara att vi ska gå i samma klass i

2 ½ år tillsammans till :)  kan ju säga att vi haft våra upp & ner dagar.

både med missuppfattningar men även annat som kan stanna mellan oss :)

men för övrigt så är du super duper snäll, söt snygging & så klart en heting till 100% 

vänskaplikt alltså ;D haha (a) 

önskar/önskade att vi snackade lika ofta som innan men sen kom  

konflikterna som tog koll på oss båda två..

men som sagt hoppas att vi kan umgås mer än bara i skolan & snackar mycket oftare.

hade varit super duper roligt  & jag minns festen det gick jävligt

   vildt till men shit vad roligt vi hade.. 

hahaha & så dåligt vi mådde dagen efter.. men som vi sa..

vi mår som vi förtjänar & hoppas verkligen du kommer när jag har 18års- fest ;D

kan säga såhär att du är en av dom äkta vännerna jag har & har haft i mitt liv!

du är en av dom som gör att jag går upp på morgonen och orkar med skolan. 

du är en underbar vän , en man kan lita på & en som alltid finns till när man behöver råd eller hjälpt.

eller bara helt almänt bara vill snacka ut om allt, du är en som förstår mig. h

oppas jjag ialf att du håller med om.  

minnena med dig kommer att vara klart för eveigt oavsätt om dom är stora ,

små roliga, tråkiga , oavsätt vad !! ;D 

du betyder otroligt mycket! 

jag älskar dig olof! 









 

                                Emelie Nathalie Olofsson   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hult - 19 september 2012 16:07

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=C6iHq2ZXlho    ...

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det. menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att s...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse   i just wanna be the one who is before anybody else! <3 ...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag! la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker: - FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag! jag bara men då är det lugnt, gick up...

Av Sara Hult - 24 augusti 2012 18:06

sorry för att min blogguppdatering har sögit extremt nu i sommar men har ju haft mycket med jobbet och sen har det varit att jag har vilat ut veckan innan skolan skulle börja så jag kom in i mina gamla och tråkiga rutiner igen.. men ja det är fredag ...

Ovido - Quiz & Flashcards