sarraayouknow

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Sara Hult - 1 juli 2012 12:40

 

Av Sara Hult - 1 juli 2012 11:17

okej, förlåt för världens dåligaste uppdaterin men har inte riktigt haft tid att blogga ppå ett bra dag!

först hände det en massa saker med morfar, som tog enormt mycket på mina krafter.

har tränar min vovve rätt mycket och bara haft familje mys eftersom jag ska sommarjobba! 

veckan har varit: 

måndag- gick upp klockan halv 7, duschade och gjorde V mig och sen va det att ta förväl av mamma och familjen, pappa körde mig in till stan för att sedan lämna mig på tåget till göteborg, tåget från helsingborg till göteborg gick helt okej, rätt tråkigt att sitta där själv utan kompisar, men hade en pudding framför mig som man kunde kolla på, efter ungefär tre timmar kom man till göteborg, och där fick jag vänta i en timme på nästa tåg som skulle till trollhättan och när jag kom till trollhättan så kom chefen och hämtade mig :)'

vi körde till ett köp center och fickade, sen gick vi ut och åt lite kvällsmat och sen åkte vi hem och chillade :)

tisdag- jobb med hästar och lite rengöring!

onsdag: jobb, måla och bära en massa, rensa boxarna i stallet.

tosdag- jobb.. jobb... jobb

fredag- fixa boxarna i stallet sen blev det iväg på en liten festival i dalarna:)

lördag: åkte bil typ nästan hela dagen, sen blev det hem och fixa lite i lägenheten :)

söndag: idag blir det nog att ta det lite lugnt och städa och handla lite :) 


vad händer hos er? :) 


http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=uCWrFJb0xL8

Ovido - Quiz & Flashcards