sarraayouknow

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Sara Hult - 10 juli 2012 21:48

happy happy happy happy face! :D

mamma har nyss hjälpt mig att beställa hem två nya skal till min telefon!

jag bara älskar dom! :D 

hoppas dom kommer innan veckan är slut bara ! :D 

happy happy happy! :D 

Av Sara Hult - 10 juli 2012 16:21

       

Av Sara Hult - 10 juli 2012 14:33

förlåt för att jag inte uppdaterade i onsdags kväll och sen inte dom andra dagarna :)

men har haft rätt mycket att göra :)

men här kommer lite kort om förra vecka och veckan som är nu :)

torsdag- lekplatsen, laga mat, städa och fixa med barnen tills fredagen :)

fredag- göteborg! Liseberg! kommer kanske bilder på det, om jag orkar lägga upp några bilder där ifrån! :D

träffade älskade familjen där med, trevligt, som jag saknar dom!

lördag- myyys & städa hela dagen :)

söndag blev att sova och friskna till med halsen och förkylningen jag har:/ 

måndag blev det bara mest vara hemma och glo film med barnen & diska!! :o

tisdag- lekplatsen och diska och filmys med barnen!

onsdag- idag alltså.. idag blir det att städa och ha barnen så blir att jag ska lägga dom ikväll!

ska bli spännande och se hur dom sköter sig nu ikväll.. annars blir det väl bara att se film eller snacka skype och blogga tror jag :D 

här kommer lite betydelsefulla bilder! 


                       

Ovido - Quiz & Flashcards