sarraayouknow

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Sara Hult - 2 juli 2012 21:13

om bara du visste hur mycket du betyder för mig!

det finns tyvärr inga ord som kan besrkiva det för dig.

finns inga sätt jag kan bevisa det på mer än vad jag redan gör nu! 

vad hade jag gjort utan dig?

dagarna går och dom blir bara längre och längre för varje dag som går.

en sekund, en minut, en kvart, en halv timme, 45 minuter,

en timme, en halv dag, en hel dag hela 24 timmar

utan dig på en dag är svårt, men jag klarar mig igenom det.

men det är tack vare att vi har kontakten! 

jag saknar dig som fan.. 

du är en av mina bästavänner,

du är en av dom som jag skulle kunna göra allt för!

om du bara visste hur mycket du betyder för mig.

är så tacksam över att jag fått träffa dig,

lärt känna dig och får lov att vara din bästavän och vara

en del av ditt liv! att få dela minnen med dig

och en massa skratt och skoj! 

du är en av dom som jag aldrig kommer vilja lämna! 

jag älskar dig och saknar dig något otroligt mycket!

vill ha dig här nu!

du är en del av mitt liv! 

jag älskar dig mer än vad du kan förstå! 

lämna mig ALDRIG! 


   

Ovido - Quiz & Flashcards