sarraayouknow

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Sara Hult - 26 juni 2010 15:20

jaa idag är det lördag (.

förlåt för att jag nt bloggade igår om jag nt gjorde dt.

minns nt om jag bloggade igår.

en skit samma nu gör jag dt ialf..

igår va det en underbar dag (.

åt med folket,

badade åkte med faster hem och gick ut med hundarna (:

sen tillbax hem och festa vidare (.

sen bada ännu mer x'd kuligt som fan (. sen fesstaa som fan.

seen bröt man såklart hop:/

tyvär, men sånt händer, skit samma med det nu! (:

sen festa som fan vidare (.

snacka med folk i telen och en massa sånt.

dansa till härlig musiik(: <3

sen blev dt vid 1 att nattbada,

25 grader varm i vår pool.

naajs som fan (.

dricka lite då undertiden (. <3 

niiice som fan .p

sen blev det att sluta festa vid 2,

för alla va trött förutom jag (.

men gick och la mig och såg en film

och somnade sånt sen vaknade man vid halv 1 idah <3

 idah vill jag feeeestaa!.

men får väl stanna hemma & se en film och mysa med godis och sånt.

hahah määddeh jag har tuggimmi, & du får inget!

haha älskar dej madde du betyder! ♥♥♥


/Sarraayouknow ♥


MyyBästavän <3  

Ovido - Quiz & Flashcards