sarraayouknow

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Sara Hult - 28 juni 2010 21:27

förlorat ännu en vän.

fyfan vad jag hatar mig själv.

men ni vill ha det på detta sättet.

tillslut kommer jag lämna alla & bara ha familje kvar.

hur vill ni ha det igentligen?

trött på att ni blir sura för lilla minsta..

erat val.

orkar nt förlora fler vänner.

 har tillräkligt med skit & problem

behöver mina vänner.

men vart fan är ni när man behöver er.. :O

jaja orkar nt skriva mer, vet inte om jag ska gråta elelr skratta mer.!


/sarraayouknow♥ 

Av Sara Hult - 28 juni 2010 18:32

idah blev det först skolan(.

sen hemoch sola lite, sen va

syrran här med sina mammas & henes hund :d

sööting va den <3

hon kom till oss så pappa kunde laga bilden :P

sen så skulle hon till standen med hundet ett tag så vi körde iväg och på vägen så hämtade min systers kompis (.

riktigt snäll va hon, swen körde vi vidare till råås strand (.

det ligger i helsingborg om ni undrar :D

sen så badade vi där 6 badade hunden:D

sen åkte vi hem till systern så hon kunde byta om efter blötta kläder (A)

seen så åkte vi till systerns lägenhet och sen körde vi hem till mig:D

och sen solade hon med mammi & mig <3

sen badade jag hemma igen med syskonen & deras kompisar ,

jaja ska snart äta. men skirver lite senare.

någon som vill hitta på något så säg till .d

puss på er .*


/sarraayouknow♥

Ovido - Quiz & Flashcards