sarraayouknow

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Sara Hult - 27 juni 2010 22:47

tack till alla som va med.

nyss kommit hem typ (: <3

en sjukt underbart rolig dag! <3

vi får va ofta och göra om detta! <3

det betyder riktigt mkt, <3

kommer nog bilder sen :P 

puss på er :* <3


/Sarraayouknow♥

Av Sara Hult - 27 juni 2010 12:31

idag blir det gröningen med

söta Rebecca, Tobbe, Timmy,

Jocke, Matte och Erika!<3

vi kommer ha så jädra kul.

kommer kanske bilder sen (: <3

men ska göra v mig nu och sen dra till åstorp till sötnowsarna (. <3

hoppas ni får en lika underbar dag som jag komemr få hoppas jag!

puss på er :*


/Sarraayouknow

Av Sara Hult - 27 juni 2010 11:03

godmorgon alla sköna bloggläsare.

hur mår ni idag1 jag mår super duper bääst1

(tror jag ialf. nyss vaknat så .p )

hade en trevligt natt/morgon.

skrev mycket på min blogg igår.

& kommer fårtsätta så (.

jag ska köra maddes blogg stil :p<3

fick 15 besökare på mindre än 15 minuter!

underbart underbart! destu fler besökare, destu fler läser jag och skiver mer ! <3

men skirver nog senare ska snacka vidare med erika emil filip & inte andra söta människor!

puss på er :*


/Sarraayouknow ♥

Av Sara Hult - 27 juni 2010 02:34

okeey godnatt alla små söta änglar till bloggläsare! <3

nu ska jag se en film & sen  ska jag sova. så ni får ha det gött, så fortsätter jag såklart att blogga imorn med er! <3

och glöm nt att läsa den varjedag!

pusspusss :*


/Sarraayouknow ♥

Av Sara Hult - 27 juni 2010 02:06

allt blir bara svårare & svårare!

farfar saknar dej otroligt mycket!

snälla, varför lämnade du oss :( ?

älskar dej & saknar dej.

vet att du kan känna smärta nu,

det kan alla.

allt vi hade tillsammans kommer

'alltid finnas kvar i mitt hjärta som en diamant!

 18/12 - 1999! ♥


/Sarrayouknow ♥

Av Sara Hult - 27 juni 2010 01:41


/Sarraayouknow ♥

Av Sara Hult - 27 juni 2010 01:36

uppe i 11 besökare på mindre än 10 minuter.

underbart!

skicka gärna vidare den! <3

ni är underbara.

äslakr mina blogg läsare! <3


/Sarraayouknow♥

Av Sara Hult - 27 juni 2010 01:30

mina tårar rinner ner från kinden!

utan att du finns vid min sida,

kan du ändon se dom, känna dom, och även fälla med mig!  

/Sarraayouknow ♥

Ovido - Quiz & Flashcards