sarraayouknow

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Sara Hult - 30 juni 2010 07:14

jag e helt jävla besatt av denna låten :o

varför?

lyssnar på den 24/ 7. <3


/Sarraayouknow♥


Av Sara Hult - 30 juni 2010 07:03

onsdag idah.

igår va jag nästan inte hemma alls (:

träffade Zaahra lite sanbbt efterskolan .p

sen åkte jag & min faster över till

danmrk för att fixa lite saker :p

& sen shoppa så klart :P

vi fick sjukt mkt för våra pengar :P

sen va det över hem chilla lite efeter

dt sådär vid 6-7 tiden :P

sen drog jag min faster & min bror

Flander ut till min faster och min bror

klippte gräset & jag damsugade inne (:

sjukt fint väder det är. men kanske lite

förvarmt på kvällen.:P

igår började det regna eller ja inatt :D

satt och läste elins blogg. heemskt som fan.

det som har hänt henne e omöjligt för

henne att glömma.

men som tur har hon sina äkta vänner som

ställer upp för henne när hon behöver dom

som meest!

jag finns för dej elin & det vet du om! , <3

men kl e 07:12 nu & väntar bara på att kl ska

bli 20 över 8:a så jag kan gå till min buss &

åka till skolan så jag kan bli hämtad av min

faster kl kvart i 12. sen åker vi & badar :d:D

jippii! men nu orkar jag inte skriva  mer,

har så jävla ont i macken & i ryggen så jag

håller på att döö o_O . <3

menmen skriver senare.

fortsätt att läs & skriva min blogg vidare till andra.

& har ni blogg som ni vill jag ska läsa så

skicka den till mig!

puss :*

älskar er, ha en underbardag i det fina vädret!

älskar er <3


/Sarraayouknow ♥

Ovido - Quiz & Flashcards