sarraayouknow

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

förlorat :( ♥

Av Sara Hult - 28 juni 2010 21:27

förlorat ännu en vän.

fyfan vad jag hatar mig själv.

men ni vill ha det på detta sättet.

tillslut kommer jag lämna alla & bara ha familje kvar.

hur vill ni ha det igentligen?

trött på att ni blir sura för lilla minsta..

erat val.

orkar nt förlora fler vänner.

 har tillräkligt med skit & problem

behöver mina vänner.

men vart fan är ni när man behöver er.. :O

jaja orkar nt skriva mer, vet inte om jag ska gråta elelr skratta mer.!


/sarraayouknow♥ 

 
 
Ingen bild

Lii

29 juni 2010 12:29

Tänk positivt Sara, du samlar ihopa de riktiga vännerna. man kommer på vilka som är dem äkta och de som bara ska hålla på.
Hoppas de löser sig ! // Lii

 
'Elin'

'Elin'

3 juli 2010 05:50

Ja tänker int lämna dej vännen för nån småsak bara. Du betyder ♥

http://worldofelin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hult - 19 september 2012 16:07

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=C6iHq2ZXlho    ...

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det. menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att s...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse   i just wanna be the one who is before anybody else! <3 ...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag! la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker: - FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag! jag bara men då är det lugnt, gick up...

Av Sara Hult - 24 augusti 2012 18:06

sorry för att min blogguppdatering har sögit extremt nu i sommar men har ju haft mycket med jobbet och sen har det varit att jag har vilat ut veckan innan skolan skulle börja så jag kom in i mina gamla och tråkiga rutiner igen.. men ja det är fredag ...

Ovido - Quiz & Flashcards