sarraayouknow

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

chacha :)

Av Sara Hult - 6 september 2011 21:30

god sen kväll elelr vad man ska säga, haha :)

jag gör inte alls mycket nu mer än att snacka med lilla söta nathalie :)

va lite sur innan i skolan men det löste sig snabbt med mitt humör tack vare tjejerna :) het underbara är dom ;D

är glada av att jag har kommit i en bra klass, :)

visst vi alla i klassen är inte med alla men alla fungerar bra  ihop. 

haha ja ialf nu ;d 

sen efter ett tag blir det nog helt annorlunda :)

nu ikväll har jag haft lite ont i huvud, men det gick över som tur är.

imorn blir det att fixa naglarna, kommer int ihåg tiden faktiskt ;s 

en sak jag har lagt märke till är att jag säger what ever ganska ofta nu förtiden :) 

haha rätt roligt faktiskt ;d

men nej nu ska jag faktiskt ta och läsa bästa nathalies blogg och sen vänta på ett samtal från daniel, inte hört från han på as länge, kanske någon timme i veckan elelr varadan vecka, pga av att han har varit i barcelona-.- 

den lille gottegrisen han är :O  men nu är han hemma i halv kalla varma sverige ;D men men nej nu blir det nathallies blogg och sen lite fb och msn sen får jag se om jag orkar se lite tv innan jag ska sova, ska snart sova för ska upp kl halv 6 imorn , går upp halv 6  varje morgon, inte alls kul ! :O 

men ni får ha det underbart 

kyss och smek bitcheees :* 



   

  :*  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hult - 19 september 2012 16:07

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=C6iHq2ZXlho    ...

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det. menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att s...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse   i just wanna be the one who is before anybody else! <3 ...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag! la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker: - FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag! jag bara men då är det lugnt, gick up...

Av Sara Hult - 24 augusti 2012 18:06

sorry för att min blogguppdatering har sögit extremt nu i sommar men har ju haft mycket med jobbet och sen har det varit att jag har vilat ut veckan innan skolan skulle börja så jag kom in i mina gamla och tråkiga rutiner igen.. men ja det är fredag ...

Ovido - Quiz & Flashcards