sarraayouknow

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

vad det menat så?

Av Sara Hult - 11 september 2011 17:37

va det egentligen meningen att vi skulle glida ifrån varandra!?

va det meningen att det inte skulle vara du och jag?

va det meningen att vi inte skulle älska varandra!?

vi va tillsammans i nästan 1 år , ingen av oss sa dom starka orden.

utan vi skrev dom, va dom för starka för oss?

va vi för svaga för att möta den riktiga stora kraftiga kärleken?

va det jag som gjorde något fel i att älska dig!?

va det fel i att du inte älskade mig som jag älskade dig?

jag vet att vi båda gjorde fel i detta förhållandet!

jag vet vad jag gjorde för fel i förhållandet. 

och hade jag fått en chans till så hade jag gjort det annorlunda

jag lovar dig! 

det känns som det är mitt fel,

men egentligen är det bådas fel, ingen av oss kan säga att det är ens fel utan det kommer alltid att våra bådas fel. oavsätt vad vi än säger så kommer du alltid att vara den första jag verkligen älskade!

att se dig i ögonen nu soom kompis är svårt.

men vi klarade inte av det vi hade så stort som blev problem.

önska det vårre annorlunda

att vi hade behandlat varandra annorlunda.

att älska är ett stort ord,

kärlek är en stor del av livet.

hat är en stor del av livet.

men du kommer alltid att vara den som jag går ensam med!

oavsätt om tystnaden skrämmer mig så vet jag att du och dom ändra är där.

att känna doften igen är som att vara nykär igen.

jag älskar dig säger jag för aatt jag gör det oavsätt hur mycket hat jag än har till dig så kommer jag alltid att älska dig för det du gjort mot mig som fick mig att insee vad killar och tjejer igentligen kan vara! 

jag drömmer och ser in i mi framtid.

du lär alltid finnas med i den oavsätt om jag önskar det elelr inte önskar det.

du är en del av mitt liv nu och det har du varit sen första dagen jag såg dig! 

 



Sanna Nielsen – I'm In Love        







 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hult - 19 september 2012 16:07

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=C6iHq2ZXlho    ...

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det. menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att s...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse   i just wanna be the one who is before anybody else! <3 ...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag! la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker: - FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag! jag bara men då är det lugnt, gick up...

Av Sara Hult - 24 augusti 2012 18:06

sorry för att min blogguppdatering har sögit extremt nu i sommar men har ju haft mycket med jobbet och sen har det varit att jag har vilat ut veckan innan skolan skulle börja så jag kom in i mina gamla och tråkiga rutiner igen.. men ja det är fredag ...

Ovido - Quiz & Flashcards