sarraayouknow

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

vänskap förre kärleken!

Av Sara Hult - 11 september 2011 19:07

vad är viktigast i ditt liv? 

din vänskap till en elelr flera personer elelr till kärleken som är din pojkvän elelr flickvän? 

alla säger en massa söta och snälla och gulliga saker,

Tack, jag menar verklien Tack!

men när ska ni komma på något som jag verklign inte har hört förr,

något som jag verkligen ser att ni menar,

att säga att detta har kommit i mellan oss kommer förstöra vår vänskap ja.

ja har inte själv satt mig i denna sitsen utan du med,

visst det va mitt fel mest, men jag har fortfarande inte förtjänat detta, och du ska inte förtjäna det heller, jag är van vid att gå igenom detta, men för en gång skull trodde jag att jag skulle slippa det eftersom det va en ny börjaan på en ny och stor vänskap, jag trodde att allt skulle bli bra nu när det blev större i min värld,

drömmarna om det.

att detta verkligen skulle funka efter som det sa klick klick efter varje ord och skratt som vi gjorde, folk vad oss vara tysta, vad gjorde vi?

jo skrattade! respekten är inte stor, och tillliten är heller inte så stor mellan oss. att detta skulle bli n bra början på mitt nya vuxna liv, att detta va vad jag ville, jag vill det fortfarande, men att behöva gå igenom samma sak varje måad gör ont, jag har mina ord, jag har mina dagar och jag har mina minner och där är ingen som ka se igeenom den masken jag gömmer mig bakom när jag  mår som dåligast. alla vill jag ska vara lycklig och må bra, men hur ska jag kunna må bra när jag går igenom bråk efter bråk , detta kan fortfarande bli ett bra år, men det måste förändras lite, annars kommer det aldrig att funka mellan oss , och jag vet om att ialf det va du som va är hade du varit lika förvirrad och dum som jag, ha lika litet självförtroende när det gällde vänskap och kärleken.

jag är tjej jag vet, jag har gått igenom en del & det har även du,

om du vill ha mig som vän, så vissa mig vad det betyder för dig i verkligheten ist för skrift, allt kan bli så mycket bättre om detta inte hade hänt, brukar aldrig vara ledsen över en sådan sak men när det gäller första vänner som man börjar lita på så vet man fan aldrig vad som egentligen händer & kommer att hända! 

livet leker sin egen lilla lek, oavsätt om du är med på det elelr ej,

men jag accpeterar inte att jag måste behöva gå igenom detta, men blir illa tvungen tills ni båda vet vad nu ska göra, vara vänner tillsammans eller inget av det, har sagt upp kontakten med personen ja och det finns en andledning till varför och du vet och varför, och tror faktiskt du hade gjort det samma,

man ska alltid tänka på vad konsikvensen blir och hur folk kan ta det innan man gör det, så man vill bli behandlad så behandlar man andra tillbax,

du vet vad jag menar,


detta va så litet tills ni båda blev tysta på sms!

men hade detta i tankarna att det skulle hända,

och bryr mig inte om personen tycker illa om mig eller vill ha tillbax det som kallades "vänskap" för det kommer personen aldrig att få, oavsätt hur många gånger den ber om ursäkt, en gång är en gång , och just nu är det för många gånger i rad, 


andas tugnt varje gång jag tänker på det.

onödig tid jag vet, men det är inte jag som ska bestämma mig för att  kunna rädda en "bra, underbar"vänskap, säg till när ni vet vad ni ska göra! 




 

                                                           jag älskar dig!




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hult - 19 september 2012 16:07

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=C6iHq2ZXlho    ...

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det. menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att s...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse   i just wanna be the one who is before anybody else! <3 ...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag! la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker: - FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag! jag bara men då är det lugnt, gick up...

Av Sara Hult - 24 augusti 2012 18:06

sorry för att min blogguppdatering har sögit extremt nu i sommar men har ju haft mycket med jobbet och sen har det varit att jag har vilat ut veckan innan skolan skulle börja så jag kom in i mina gamla och tråkiga rutiner igen.. men ja det är fredag ...

Ovido - Quiz & Flashcards