sarraayouknow

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

blandade känslor!

Av Sara Hult - 14 september 2011 16:15

just nu har jag blandede käslor, 

först och främst är jag sjuk, suuck! 

ut över det så vill jag bara säga:

tänker på dig oavsätt vad du har stält till med,

oavsätt om du har varit pain in the ass på oss,

du betyder , skönt att slippa se dig lida nu! 

nu får du äntligen fred i himmlens hundparadis!

Gud, må Bamse Heffa (heffa klumben) Hult vila i fred!

gör allt i din makt för att få han lycklig!

14 september 2011 ♥


för övrigt har jag fått tillbax en underbar vän igen.

tufft att låta det gå ut över ens vänskap,

tack till personen som orsakade det!

och jag lovar du ska aldrig få förstöra för mig igen aldrig!

tack vännen för att du tog det och förstod hur jag verkligen mådde.

det va inte lätt för ngn av oss, och spc inte alls lätt för mig.

men det är löst nu ialf och skönt är det.

det tar tid att skölja ner det fortfarande men det kommer så smått.

hoppas inte det händer mellan oss igen!


________________________________


- hey, du kan se det dybt i mine øjne at jeg elsker dig!♥



                                                                  jeg elsker dig ! 



  :*   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Hult - 19 september 2012 16:07

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=C6iHq2ZXlho    ...

Av Sara Hult - 26 augusti 2012 18:00

jippi idag är det visst söndag.. inte för att jag ä jätte glad för det. menmen, blev att jag la mig kl 2 ungefär. skulle lagt mig kl 1 men blev att jag och victor camade lite längre än vad vi skulle och glömde av tiden, han fick mig verkligen att s...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 23:58

Babe = (B)efore (A)ny(B)ody (E)lse   i just wanna be the one who is before anybody else! <3 ...

Av Sara Hult - 25 augusti 2012 14:42

god eftermidddag! la mig runt 11 igår och vaknade kl 9 idag, och kollar på klockan och bara tänker: - FAAAAN! jag har försovit mig... vad fan ska jag göra, kollade på mobilen igen och ser att det är lördag! jag bara men då är det lugnt, gick up...

Av Sara Hult - 24 augusti 2012 18:06

sorry för att min blogguppdatering har sögit extremt nu i sommar men har ju haft mycket med jobbet och sen har det varit att jag har vilat ut veckan innan skolan skulle börja så jag kom in i mina gamla och tråkiga rutiner igen.. men ja det är fredag ...

Ovido - Quiz & Flashcards