sarraayouknow

Alla inlägg under juni 2010

Av Sara Hult - 24 juni 2010 16:48

idah är det torsdag.

jippi. varit på sommaskolan hela dagen nästan (:

kuligt. läser och räknar matte hela dagarna xd

rätt kul får jag säga. och fortsätter att läsa boken hemma!

fett bra är den!

imorn är det midsommar!

grattis till Zaahra & philip som blev tms igår!

hoppa det håller för er del.

annrs händer det itne så mkt.

igår solade jag & badade jag lite!

snackade även med Danne i tele & på msn (:

kuligt värre xd

vi skulle igentligen träffats idag. men allt blev ändrat..

tyvär menmen. sånt händer.

vaa även med tanne & emil och oliver , kuligt tack (: <3

igår va jag även på väla med syster! (: <3

jag köpte ett par blåa shorts typ (: en en parym <3

naajs, men ska städa klart lite nu sen ska jag läsa i min bok!

kommentera!

och en sak till. världen är falsk som fan!!   


/Sarraayouknow ♥

Av Sara Hult - 21 juni 2010 19:35

måndag idah !

sov knappt något inatt.

memnemn .

idah vaknade man såklart en halv timme innan man skulle upp:O

alltså kl 8:O -.-

tackk kim soom nt höll vad han lovade. din lille gris som sover sjukt länge :o

yeye, idah va dt sommarskola. riktigt jädra kul ! <3

hoppas dt kommer bli lika kul imorn.

idah när jag kom hem blev dt att folk med systern sandra ! <3

kuligt värre.. ! <3

så nu e man brun som en brunis :D

hahha kommentera bloggen & bdb snälla ! <3


yeye ha det underbart! <3 


puss & kram !


/sarraayouknow♥

Av Sara Hult - 20 juni 2010 20:46

määddeh är sjukt taskig,

hon kanske åker till norge utan mig :O

yeye kommer sakna dej gumman <3

ily honeey ♥


/Sarraayouknow! ♥

Av Sara Hult - 20 juni 2010 16:51

Av Sara Hult - 20 juni 2010 16:35

Okej,

natten va ganska okej.

fast alla e så jävla döda på nätterna :O

yeye, folk dissade mig, dom somnade.

kuligt värre och sitta uppe själv. menmen

dt e söndag idah!

blev nt som jag hade tänkt mig igår.

men blev ingen myys med familjen/släkten (:

imorn är dt skola för mig :/

buhu, jävla sommarskola!

  jävla fitt lärare som nt ville ge mig ett G i matte !

jävla fitt lögn lärare ! Hatar dig ! :@

yeye, livet leker väl vidare.

idag blir dt att sitta  uppe hela natten igen ensam .

alla kommer väl lägga sig redan vid 12. palla !

som sagt var uppe hela natten gick & la mig vid 6,

och jag va nt trött då ens.

menmen va tvungen för att nt sova länge hela dagen.

för skulle/ska hjälpa faster med maten så xd! <3

roligt värre!

men somnade lite över 6 och vaknade vid halv 12 kanske xD

och dt va tack vare KIM -.-

som ringde och väkta mig :o

tack för dt kim, hatar dej oxå ! :O

yeye, ska väl plugga lite matte nu:o

kommentera bdb och bloggen!

skicka även runt min blogg till era vänner!

puss på er <3


/Sarraayouknow! ♥

Av Sara Hult - 19 juni 2010 17:49

okeey, lördag idah.

hela dagen blev kaaos typ.

menmen ngn som vill sitta

uppe hela natten med mig

och spela ngt spel på datan (A)? <3


sitter just nu att snacka med jacob & älsklingen määddeh <3

hon är världens underbaraste kompis ! <3

älskar dej mäddeh <3

saknar dej!


tycker ni kan kommentera bloggen & min bdb :P <3

skicka runt min blogg. puss älskar er <3


// Sarraayouknow  

Av Sara Hult - 18 juni 2010 11:49

okeey, i'm baack ! <3

länge sen jag skrev här,

men efterso alla slutade läsa har jag nt tyckt dt va lönt att läsa.

men läser gärna andras när jag har tid.

läser ni min blogg läser jag erans! <3

menmen det har varit toppen då och då under denna långa tid som jag nt har skrivit här. skrev en fette text här innan men sen dog min data -.-

hatar är den gör dt och han nt spara den eller ngt. men bloggar igen för min bajbe maddes skull ! hon läser den alltid ! man kan alltid lita på maddde, äkta vän ! <3

tak honey för att du alltid finns för en! <3

menmen.  får väl börjaa skriva och om jag ska börja skriva igen får ni skicka den till jätte många vänner (: tror madde hjäler mig med det ! <3

har ni ngt ni kanske vill veta om mig elelr ngt så bara säg till så ska jag skriva ngt, kom gärna med förslag på vad ni vill läsa om så ska jag försöka skriva lite om dt :)

 i måndags va dt avslutnings middag med 9: orna.

på tisadagen va dt avslutning ;(

buhu. kommer sakna er alla på ps. ni är bääst !

men här kommer ialf bilder på spex fotot och på avslutningsmiddagens foto!

och kommentera som F...n <3


och kom ihår i'm bacck!

ingen kan trycka ner mig sm ni gjorde innan!

puss på er, ily ;*<3


spexfotot <3

  avslutningsmiddags fotot! <3  

Ovido - Quiz & Flashcards